Pronk

Voor de 1e keer besteld en ik ben dik tevreden.

Debbie

Prima, levering duurde wat langer dan verwacht maar er werd snel gereageerd op .in vraag hierover.

van Lunzen

Betaling met ideal via website niet duidelijk.

Reactie Pruimenmoescups.nl:

Vervelend dat de Ideal betaling niet duidelijk is. Er wordt gebruik gemaakt van een standaard betalingsmodule vanuit de webwinkel omgeving. Als u een berichtje stuurt naar... Vervelend dat de Ideal betaling niet duidelijk is. Er wordt gebruik gemaakt van een standaard betalingsmodule vanuit de webwinkel omgeving. Als u een berichtje stuurt naar pruimenmoescups@outlook.com dan kunnen we misschien een belafspraak maken om er gezamenlijk doorheen te lopen? Ik hoor graag waar de problemen zitten. Met vriendelijke groet, Sandra, Vezelvitaal

Mirjam Stewart

We wachten nu al drie dagen op ons bestelling en hebben het nog niet gehad

Reactie Pruimenmoescups.nl:

Beste Mirjam, heel jammer dat je niet tevreden bent over de verzending van jouw artikel. We hebben geprobeerd contact hierover op te nemen met je, maar krijgen helaas geen reactie terug. Zoals... Beste Mirjam, heel jammer dat je niet tevreden bent over de verzending van jouw artikel. We hebben geprobeerd contact hierover op te nemen met je, maar krijgen helaas geen reactie terug. Zoals toegelicht loopt PostNL op dit moment door drukte enige achterstand op, waar wij helaas geen invloed op hebben. Bedankt in ieder geval voor het melden en wij zullen per week bekijken of DHL versus PostNL een betere keuze is. Groeten, Sandra, Vezelvitaal.

Ter keurst

Snelle levering alleen was er 1 cupje kapot

Reactie Pruimenmoescups.nl:

Wat vervelend dat er een cupje kapot was! Bedankt voor jouw beoordeling en het laten weten dat er iets mis was. Ik neem even rechtstreeks contact met je op om dit op te lossen. Met vriendelijke... Wat vervelend dat er een cupje kapot was! Bedankt voor jouw beoordeling en het laten weten dat er iets mis was. Ik neem even rechtstreeks contact met je op om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Sandra

Sprick

Gemakkelijk om iets te bestellen

R.C. v.D.

Besteld en direct gekregen, prima!

Joke Logtenberg

Joke Ik ben na 3 dagen begonnen met pruimenmoes ,heel goed, smaakt lekker, ( 17 jaar geleden moes ik ook pruimenmoes eten ,,revalideren.) Toen ook geholpen , nu hoop ik ook geholpen warden.
Joke