CHRISTIAAN SCHREURS

Via mijn buurman het bedrijf gevonden. Gemakkelijk te bestellen en super snelle levering op de dag die mij goed uit kwam. Heel mooie prijs en een vriendelijke chauffeur.

Gemakkelijk bestellen en zeer snelle levering

S.C. Schouten

Een echte aanrader.

Zeer goede en duidelijk telefonisch contact.

Nvt

Koen

Slordig

Makkelijk te bestellen

Onduidelijk dat de bestelling van 4 radiatoren bij 4 verschillende leveranciers vandaan komt waardoor het een zooitje is met de leveringen. Alles word apart geleverd wat niet duidelijk vermeld... Onduidelijk dat de bestelling van 4 radiatoren bij 4 verschillende leveranciers vandaan komt waardoor het een zooitje is met de leveringen. Alles word apart geleverd wat niet duidelijk vermeld staat op de site.

Willem van Lochem

Zeer goed heb nog nooit de after sales hoeven te gebruiken

Grote sortering, makkelijk en overzichtelijk

Sommige radiatoren hebben bijna of geen foto's en geen van de achterkant van de ophangpunten

H.P.S. van Lohuizen

Radiator besteld. Duidelijke info op de site.redelujke prijzen. Levertijd 6wk valt tegen.

Ruim aanbod. Duidelijke site.

Op site stond levertijd van 6weken. Bij bestelling las ik 1 week. Later werd hier correct over gebeld dat dit niet klopte.

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
Ook wij vinden de levertijd voor deze radiator lang. Wij hebben u de levertijd tijdig laten weten. U heeft daarmee ingestemd.
Team Radiatoraanbiedingen

Gerrit

Zeer goede ervaring aankoop radiatoren. 2 radiatoren besteld die nog gemaakt moesten worden en levertijd van 3 weken klopte ook. Ondertussen nog een andere radiator besteld die de volgende dag... Zeer goede ervaring aankoop radiatoren. 2 radiatoren besteld die nog gemaakt moesten worden en levertijd van 3 weken klopte ook. Ondertussen nog een andere radiator besteld die de volgende dag geleverd is. Na drie weken ontvangst van de 2 radiatoren bleek dat in 1 zijpaneel deuken zaten. Gebeld en ze zouden gelijk een set zijpanelen opsturen. Even laten werd ik gebeld dat deze niet op voorraad waren en deze na geleverd zouden worden, wat ook is gebeurd.

Klantvriendelijk en service.

Nico Hillege

Positief goed uitleg ook aan de telefoon

goede uitleg over de producten

zo doorgaan!

Jasper

Perfect

Snelle levering, beschikbaarheid

Alles duidelijk

Frank de Vries

Slecht

bestelgemak

opvolging annulering - terugbetaling vd betaling

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
In eerste instantie fijn dat u onze website als positief heeft ervaren. M.b.t. terugbetaling blijkt uit navraag dat deze door een misverstand helaas was blijven liggen. De terugbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden.
Onze excuses.
Team Radiatoraanbiedingen

Steffan Croes

Prima ervaring bij bestelling radiator. Zeer snelle levering van bestelde radiator.

snelle levering en goede klantenservice

Informatie betreffende de levering door transporteur.