Rob

Echt fijn bedrijf. Eerlijk en zeker wat opvolgend advies betreft helemaal top. Komt ook betrouwbaar over ...

Veldhoven

Patricia

We zaten al geruime tijd met een stanklucht in huis maar wisten niet goed waar dit vandaan kwam, contact opgenomen met Ruben van Rioolservice Budel en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om dit... We zaten al geruime tijd met een stanklucht in huis maar wisten niet goed waar dit vandaan kwam, contact opgenomen met Ruben van Rioolservice Budel en hij heeft uitgebreid de tijd genomen om dit voor ons uit te zoeken en dit later voor ons opgelost waardoor we geen last meer hebben nu:-)

Veldhoven

Familie Reniers

Zaterdagavond gebeld. In overleg besloten dat het kon wachten tot na het weekend i.v.m. hogere kosten in het weekend. Maandagochtend belde hij dat hij na de middag kon komen. Netjes 3 kwartier van... Zaterdagavond gebeld. In overleg besloten dat het kon wachten tot na het weekend i.v.m. hogere kosten in het weekend. Maandagochtend belde hij dat hij na de middag kon komen. Netjes 3 kwartier van tevoren een telefoontje hoe laat hij er is. Alles is snel en goed opgelost. Goed advies en goede uitleg.

Helmond

van Gompel

Heel tevreden zal ze zeker aanbevelen bij andere.

Eindhoven

Xandra van den Berg

Prettige communicatie, duidelijk en snel handelen, tips voor toekomst/voorkomen.
Zou zeker aanraden bij vrienden en familie.

Eindhoven

Jan

Ruben was telefonisch meteen bereikbaar! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat de verstopping niet acuut was, afspraak gemaakt voor de volgende dag. Ruben gaf aan een half uur van te voren te... Ruben was telefonisch meteen bereikbaar! Zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat de verstopping niet acuut was, afspraak gemaakt voor de volgende dag. Ruben gaf aan een half uur van te voren te bellen. Om 8.00 uur telefoontje en om 8.30 stond hij op de stoep. Bij aankomst heb ik de klacht toegelicht, waarop Ruben een diagnose heeft gesteld en mij stap voor stap heeft meegenomen in zijn werkzaamheden en met de camera laten zien waar de verstoppen zat (wortels in verzamelput). Putje op de cm nauwkeurig gelokaliseerd, noodzakelijke bestrating gedeeltelijk verwijderd, zand verwijderd en de verstopping verholpen. Daarna voor de zekerheid het verdere riool (buiten) nog gecontroleerd op eventuele wortelgroei. Alles keurig uitgelegd en toegelicht en vervolgens bestrating teruggeplaatst en alles netjes en schoon achtergelaten. Totale klus in een uur geklaard! Helemaal top! Kan Ruben van harte aanbevelen!

Son en Breugel

simon de Cock

Prima vakman, wel dure afrekening EU 141,-

Best

Rian

Vriendelijk, en het probleem werd snel verholpen. Mochten we nog een keer (hopelijk niet) een probleem hebben dan weten we wie we moeten bellen!

Boukoul

Steinbach

Ik heb gebeld en meteen na het weekend kwamen ze al. Snelle service. Het probleem werd ook echt opgezocht en gevonden met beeldmateriaal erbij. De rekening moest nog in orde worden gemaakt en ook... Ik heb gebeld en meteen na het weekend kwamen ze al. Snelle service. Het probleem werd ook echt opgezocht en gevonden met beeldmateriaal erbij. De rekening moest nog in orde worden gemaakt en ook dat was geen probleem en alles werd netjes afgehandeld en geregeld.

Hamont

Schilder