Riëtte van Delft

Eerste contact via telefoon verliep prima. Er kon meteen een afspraak gemaakt worden.
Ter plekke werd goed geluisterd naar mijn probleem met de afvoer en alles werd snel en vakkundig opgelost. Daarnaast kreeg ik nog een aantal goede adviezen en een duidelijke uitleg waarom mijn eerdere aanpak niet goed werkte.

Thorn

Bregje

Snelle service, betrouwbaar, goede communicatie en vriendelijk personeel

Geldrop

Martijn Bongers

Een verstopte riolering, zeer vervelend, contact opgenomen met Riool Service Budel na internet te hebben geraadpleegd, want volgens de vele reviews zeer kundig en betrouwbaar. En dat bleek, snel het... Een verstopte riolering, zeer vervelend, contact opgenomen met Riool Service Budel na internet te hebben geraadpleegd, want volgens de vele reviews zeer kundig en betrouwbaar. En dat bleek, snel het rioolprobleem vakkundig getraceerd en opgelost.
Duidelijke uitleg wat er gedaan is en hoe het probleem is ontstaan. Maar daar bleef het niet bij. Ruben & Chris kwamen met een oplossing om dit in de toekomst te voorkomen!
Mannen hartelijk bedankt voor de service!

Montfort

Mark Tak

Professioneel bedrijf, snel gemaakt en goed advies gekregen!

Veldhoven

Dani

Als je naar het nummer belt moet je de postcode invullen en voor Eindhoven werd ik doorverbonden met Ruben uit Budel. Waarom Budel? Ik woon toch in Eindhoven?

Het probleem lijkt opgelost...

Het probleem lijkt opgelost te zijn, maar de kosten zijn hoog. Ik moest voor 2 personen betalen. Dat werd vooraf telefonisch niet duidelijk uitgelegd.. heel jammer...

Roy van den Berg

Ruben Bouma heeft dezelfde avond dat mijn toilet overliep het riool nog voor mij ontstopt met zijn collega en het probleem getraceerd ( Wortels in de rioleringspijp ) Heren, bedankt voor de snelle... Ruben Bouma heeft dezelfde avond dat mijn toilet overliep het riool nog voor mij ontstopt met zijn collega en het probleem getraceerd ( Wortels in de rioleringspijp ) Heren, bedankt voor de snelle en vakkundige service!

Ruud Sleenhoff

RSB heeft uitstekende service geleverd. RSB kwam voor een verstopte afvoer van de wasmachine. Met camera-inspectie bleek dat de afvoer kapot was. Geen probleem voor RSB. Terstond werd een nieuwe... RSB heeft uitstekende service geleverd. RSB kwam voor een verstopte afvoer van de wasmachine. Met camera-inspectie bleek dat de afvoer kapot was. Geen probleem voor RSB. Terstond werd een nieuwe afvoer, vakkundig, aangesloten.
Ruben levert "TOP SERVICE"

Annelies vd Heijden

RSB is adequaat, vakkundig en zorgvuldig. Hij legt perfect uit wat t probleem is en wat te doen aan onderhoud om dit in de toekomst te voorkomen. Blij met dit bedrijf. Van harte aanbevolen.

Danielle

Een hele goede service, wc was hier verstopt eerst zelf geprobeerd om weg te krijgen, probleem bleek toch dieper te zitten en moest er een gat in de grond worden gemaakt en met een hoge druk... Een hele goede service, wc was hier verstopt eerst zelf geprobeerd om weg te krijgen, probleem bleek toch dieper te zitten en moest er een gat in de grond worden gemaakt en met een hoge druk reiniger worden door gespoeld. Na 2 x alles goed door te spoelen was het probleem opgelost.

Heythuysen

Henri Grootveld

Goed werk, vrijwel heel en schoon opgeleverd, maar wel prijzig.