Jeroen

Ruben was makkelijk bereikbaar en we hebben direct een afspraak kunnen maken. Hij nam vantevoren telefonisch contact op kwam vervolgens ook op de afgesproken tijd bij mij aan. Na een korte inspectie... Ruben was makkelijk bereikbaar en we hebben direct een afspraak kunnen maken. Hij nam vantevoren telefonisch contact op kwam vervolgens ook op de afgesproken tijd bij mij aan. Na een korte inspectie ging hij meteen aan de slag en heeft mijn problemen opgelost.
Ruben is een vakman die grondig te werk gaat en ook doet wat je verwacht. Hij is vriendelijk, geduldig en ook duidelijk met de tarieven. Hij gaf ook nog nuttige tips!

Oirschot

Ruben heeft, na in eerste instantie wat communicatieproblemen met collega's, vakkundig werk geleverd en nog wat handige tips meegegeven. Al met al tevreden.

Veldhoven

Duidelijk alles uitgelegd, en ons prima geholpen.

Veldhoven

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Het kwam de afspraak na en de mannen werkten snel en vakkundig.
Ik had alleen een plaatselijk bedrijf verwacht en niet een bedrijf uit Budel. Dat zou de kosten beperkt hebben.

S. Berendsen

Het was in de avonduren en ik had een plotselinge stank in huis. Snel, deskundig en vriendelijk geholpen

Baexem

E. Jongen

Snel rioolprobleem vakkundig getraceerd. Probleem bleek bij gemeente te liggen. Rioolservice Budel hielp ons om dit bij de gemeente duidelijk te maken,dat het spoed was en dat de gemeente snel kwam... Snel rioolprobleem vakkundig getraceerd. Probleem bleek bij gemeente te liggen. Rioolservice Budel hielp ons om dit bij de gemeente duidelijk te maken,dat het spoed was en dat de gemeente snel kwam om het op te lossen. Begin van de avond belde ze nog terug of het naar tevredenheid was opgelost.

Hooge Mierde

Rioolservice Budel

Hooge Mierde

Jan Bodi

Beste service en kwalitijt voor scherpe prijzen.

Helmond

Bert van Bommel

Snelle reactie op email - ingepland naar mijn agenda - snel en duidelijk oorzaak/gevolg gevonden en uitgelegd.
Riool probleem snel opgelost en inspectie met camera gaf probleem ook snel weer.

Best

van Gelder

Een vriendelijke vakkundige jongeman die ons grondig en met aandacht van ons verstoppingsprobleem af heeft geholpen. Zeer tevreden met deze service in het weekend.