Rutger

Zondagmorgen gebeld, hij gaf netjes aan dat dit wel extra kosten met zich meebracht, maar ik wilde graag dat hij kwam. In de loop van de middag was hij aanwezig en heeft het probleem direct opgelost.

Veldhoven

Prima vakwerk. Wel aan de prijzige kant.

Geldrop

Nouwens

Netjes, vriendelijk, vakmanschap. Zeer aan te bevelen.

Best

Goede kennis van het vak

Deurne

Goede snelle service.

Eindhoven

We belden Riool Service Ruben Bouma dat we een probleem hadden met het riool dat niet doorloopt, met gevolg veel wateroverlast, ze waren binnen een half uur hier. Ze hebben het probleem aangehoord... We belden Riool Service Ruben Bouma dat we een probleem hadden met het riool dat niet doorloopt, met gevolg veel wateroverlast, ze waren binnen een half uur hier. Ze hebben het probleem aangehoord en zijn met camera het riool gaan inspecteren. Het probleem leek op gemeente grond te zitten , ze hebben toen de gemeente gebeld en gewacht tot er iemand van hen ter plekke was. Hebben toen vervolgens het riool doorgespoten zodat we het weekend doorkomen zonder te veel wateroverlast, en de gemeente komt maandag het probleem verder oplossen. Onze dank aan Ruben voor het snel en correct handelen 👍

Veldhoven

Karin Sanders

Heel kundig en vlot geholpen. Goede adviezen om problemen te voorkomen. Prettig geholpen.

Nuenen

B.Meerveld

Probleem verholpen, dus prima ervaring.

Hapert

Riool Service Budel

Heel goed. Ze hadden mij zelf teruggebeld - al had ik geen voicemail achtergelaten. Ik ben dezelfde middag geholpen - bij andere bedrijven moest ik 1 a 2 dagen wachten nog. Erg goede en deskundig... Heel goed. Ze hadden mij zelf teruggebeld - al had ik geen voicemail achtergelaten. Ik ben dezelfde middag geholpen - bij andere bedrijven moest ik 1 a 2 dagen wachten nog. Erg goede en deskundig service.
Goede uitleg van aanpak gegeven en hoe te voorkomen in de toekomst

Eindhoven

Erwin Lenting

Snelle service en goed geholpen

Geldrop