Freek

Bedrijf kon snel langskomen, wat erg prettig is wanneer het water uit het keukenkastje stroomt bij gebruik van water.

Hebben snel oorzaak gevonden en ook opgelost.

Enkele...

Hebben snel oorzaak gevonden en ook opgelost.

Enkele kanttekeningen/opmerkingen;
- jammer dat het uurtarief niet naar rato van het uur gaat. Wij betaalden nu ook het tweede volledige uur, terwijl er daarvan slechts nog 20 min nodig waren.

- camera gebruik; werd eigenlijk al ingezet zonder overleg. Eerdere ervaringen zijn dat indien oorzaak voor de hand lijkt te liggen, eerst wordt (geprobeerd) op te lossen, zonder ook nog inzet camera. Ook in dit geval wist meneer eigenlijk al voor gebruik camera de oorzaak van probleem te noemen. Je betaalt echter wel weer een extra bedrag meer voor gebruik ban de camera.

Arjan

Riool Service Budel was snel ter plaatse (binnen 12 uur) om de leidingen weer vrij te maken. Na oplossen van het probleem ook advies ter preventie. Aanrader!

Eindhoven

John

De beste man van RSB heb ik telefonisch gecontact.
De beste man van RSB heb ik telefonisch gecontact.
Ik legde uit wat het probleem is. Hij zegt aan de telefoon wacht maar ik weet al wat het probleem is. Ik vroeg hem of ik daar zelf wat in kon betekenen om misschien wel zelf het probleem op te lossen. Hij vroeg nee wacht maar kom er straks aan. Een maal aangekomen zegt hij dat het waarschijnlijk een ophoping is van wc papier en dat je dat makkelijk op kan lossen met een ploeper en het openzetten van alle waterkranen. Ik vind dat niet netjes want nu kan ik 100 euro betalen en hij had mij ook telefonisch vooruit kunnen helpen. En dan had mij dat kosten bespaard. bedoel maar te zeggen het voelt als een soort oplichting

Reusel

Merith

Extreem duur

Mierlo

Carol

Nette vaklui, goede uitleg van het probleem was en hebben verschillende oplossingen aangeboden zodat we zelf de best passende voor ons konden kiezen.

Veldhoven

D

Snel en vakkundig.

M

Goede communicatie en goed afspraken. Komen met verschillende oplossingen-adviezen. Alles goed gerepareerd en gecontroleerd. Ik had twee lekkage bij regenpijpen.

provencehof 18

H

Snelle, professionele en vriendelijke service!

Veldhoven

P

Wij zijn snel en perfect geholpen door Ruben van rioolservice Budel, alles werkt weer zoals het hoort en we hebben ook nog goed advies gekregen voor het voorkomen van verstoppingen in de... Wij zijn snel en perfect geholpen door Ruben van rioolservice Budel, alles werkt weer zoals het hoort en we hebben ook nog goed advies gekregen voor het voorkomen van verstoppingen in de toekomst!
Zeer tevreden klant.

C

Prima en snel dezelfde dag nog geholpen. Het betrof een verstopte afvoer van de wasmachine.

Eindhoven