M.

Super snelle en goede service.

Mierlo

P.

Vriendelijke mensen, zeer vakbekwaam, zeer servicegericht.

Eindhoven

E

Volgende dag probleem al verholpen. Duidelijke uitleg wat er gedaan is en hoe het probleem is ontstaan.

Helmond

K.

Alles naar tevredenheid op ÈÈn puntje na. Ik had van te voren naar het uurloon gevraagd. Dat was Ä 42,50 per uur. Ik ga er dan vanuit dat dat inclusief 21% BTW is (ik ben een particulier) En ik vind... Alles naar tevredenheid op ÈÈn puntje na. Ik had van te voren naar het uurloon gevraagd. Dat was Ä 42,50 per uur. Ik ga er dan vanuit dat dat inclusief 21% BTW is (ik ben een particulier) En ik vind dat ze moeten vertellen dat dat per persoon is. Ze kwamen met zijn tweeÎn. Dit heb ik ook tegen ze gezegd dat ze dat de volgende keer moeten vermelden.

Eindhoven

Marijke

Wij hadden een verstopte afvoer onder de verwarmingsketel en zijn snel en prima geholpen

Geldrop

Etienne

Vakmensen, vriendelijk en behulpzaam.
Goede afspraken mee te maken.

Best

Monique

Snelle en goede service, en enorme vakmanschap !!

Helmond

Piet

Wij zijn erg blij met de hulp van Rioolservice Budel. We weten nu na lange tijd, wat het probleem is en nu kan er iets aan gedaan worden. Een opluchting.

Hunsel

a

Telefonisch goed contact. De afspraak werd goed nagekomen. Goed vakmanschap.

eindhoven

Toon

In slecht weer en wind op zondagochtend een lastige verstopping verholpen. Niet opgeven, doorgaan tot het verholpen was. Met dank aan Ruben en John.

Son