Tom

Probleem met afvoer. Duidelijk en gestructureerd onderzoek naar oorzaak. Daarna ook direct de oplossing beschikbaar. Probleem verholpen en onze afvoer loopt weer door!

Knegsel

Leo

Meteen bij het eerste telefoontje contact met Ruben van Rioolservice Budel. Zeer vriendelijk, behulpzaam en adequaat. Binnen 3 uur aanwezig, onmiddellijk herkennen van het probleem en meteen de plek... Meteen bij het eerste telefoontje contact met Ruben van Rioolservice Budel. Zeer vriendelijk, behulpzaam en adequaat. Binnen 3 uur aanwezig, onmiddellijk herkennen van het probleem en meteen de plek met de verstopping kunnen aanwijzen. Meteen opgraven van de afvoerput buiten op straat, en jawel hoor de boosdoener meteen gevonden. Alles schoongemaakt, door gespoten en keurig weer alles hersteld en de straat naadloos gedicht. Dit alles binnen 5 kwartier!!! SUPER. Ik ben heel blij met deze vakmensen.

Hunsel

J

Snelle service deskundig opgelost goede tips

Baexem

Tom

RSB heeft de zaak goed afgehandeld.
RSB heeft de zaak goed afgehandeld.
Echter over een aspect ben ik minder te spreken en dat is de werkwijze van de site Rioolprobleemkwijt. Ik word doorverbonden met een bedrijf uit Budel. Van het bedrag wat ik moest betalen bestaat toch een behoorlijk deel uit de reistijd die in rekening wordt gebracht.
En dan vraag ik me af of er niet 'n bedrijf uit Veldhoven of evt. nog Eindhoven is dat is aangesloten bij uw organisatie waardoor de rekening voor mij toch lager uit had kunnen vallen.
Dat is de reden waarom ik "nee" heb ingevuld bij bovenstaande vraag en mijn totaaloordeel op een "5" is uitgekomen

Veldhoven

V

Wat een snelle service, we konden dezelfde dag worden geholpen. Daarnaast werd een ander probleem ivm afvoer ook nog gesignaleerd en opgelost! We hadden dit zelf (nog) niet in de gaten. Bedankt voor... Wat een snelle service, we konden dezelfde dag worden geholpen. Daarnaast werd een ander probleem ivm afvoer ook nog gesignaleerd en opgelost! We hadden dit zelf (nog) niet in de gaten. Bedankt voor de snelle service en oplettendheid!

Knegsel

Jos

Direct dezelfde dag geholpen, heel fijn. Ook veel advies gegeven voor de toekomst als we de keuken gaan vervangen.

Mierlo

Margriet

We werden snel geholpen en het probleem was binnen 5 minuten opgelost. Ik kan geen minpunten bedenken, vandaar 5 x een 10.

Geldrop

Sa

Rioollucht in huis, rookinspectie en Camera inspectie gehad. Riool ook meteen laten doorspuiten. Helaas is de rioollucht nog steeds aanwezig, maar hebben wel lekkage of verstopping kunnen uitsluiten.

Eindhoven

F.G.

Snelle, adequaate reactie en uitvoerig advies

Eindhoven

toon

Vrijdag middag gebeld zaterdag morgen riool ontstopt netjes geregeld.

eindhoven