30 Reviews

Ellen

10/10

Super fijn bedrijf! Zeer kundig en Rik en zijn team zijn vaklui! Heel professioneel en denkt mee met de klant. Komt altijd alle afspraken na en houdt zelfs tussentijds contact over de status.

Carlo

10/10

Vanaf stap 1 is Rik erg betrokken, komt hij langs om advies te geven en alles in alle rust te bespreken. Ook mijn vele mails werden altijd snel en eerlijk beantwoord. De plaatsing van de beide... Vanaf stap 1 is Rik erg betrokken, komt hij langs om advies te geven en alles in alle rust te bespreken. Ook mijn vele mails werden altijd snel en eerlijk beantwoord. De plaatsing van de beide poorten is soepel gegaan. We zijn erg tevreden met het resultaat en kunnen iedereen adviseren hier hun poort te bestellen.

Marijke

10/10

Erg blij met resultaat!

We hebben bij RiVa onze poort laten maken. Rik heeft goed met ons meegedacht en hield zich erg goed aan de afspraken. Ondanks de langere levertijd was de poort...
Erg blij met resultaat!

We hebben bij RiVa onze poort laten maken. Rik heeft goed met ons meegedacht en hield zich erg goed aan de afspraken. Ondanks de langere levertijd was de poort zelfs eerder klaar dan gedacht. Zowel bij het plaatsen van de palen als het plaatsen van de deuren waren ze stipt op tijd. Ook erg vriendelijke mensen. Ik zou RiVa zeker aanbevelen. Professioneel bedrijf met een persoonlijke touch.

Borrelbar KikkerOp

10/10

Perfect maatwerk. Zeer tevreden

Erik Triepels

10/10

Uitstekende kwaliteit poort geleverd met erg klantvriendelijke en professionele service. Medewerkers leggen keurig uit wat er gaat gebeuren en laten alles perfect opgeruimd achter. Daarnaast is de... Uitstekende kwaliteit poort geleverd met erg klantvriendelijke en professionele service. Medewerkers leggen keurig uit wat er gaat gebeuren en laten alles perfect opgeruimd achter. Daarnaast is de eigenaar goed bereikbaar en denkt hij goed mee. Erg tevreden dus!!

Beckers

10/10

Goede kwaliteit, prettig contact en goede, persoonlijke service van dit bedrijf.

8/10

We hebben hekken en poorten laten plaatsen door RiVa. Zowel het contact, als het advies en de plaatsing zijn naar tevredenheid gegaan. Kundig advies en werk volgens afspraak en planning. Bedankt!

Christel

10/10

Vriendelijk, snel, eerlijk en netjes.

Maikel

10/10

Riva heeft voor onze tuin een automatische poort geleverd en geplaatst. We zijn erg tevreden met zowel het advies vooraf en de service na het het plaatsen van de poort.
Kwaliteit staat bij...
Kwaliteit staat bij Riva hoog in het vaandel. Kortom goed advies en uitstekende service en kwaliteit.

Van de Graaf

10/10

Onlangs heb ik een poort laten plaatsen door Riva Hekwerk. Met Rik heb ik de situatie en wensen goed door kunnen spreken en kreeg een eerlijk en gedegen advies. Het resultaat is fantastisch en heeft... Onlangs heb ik een poort laten plaatsen door Riva Hekwerk. Met Rik heb ik de situatie en wensen goed door kunnen spreken en kreeg een eerlijk en gedegen advies. Het resultaat is fantastisch en heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Absoluut een vakman die ik iedereen zal en kan aanbevelen. Zoek je maatwerk, betrouwbaarheid en een goede prijs/kwaliteit verhouding, kies dan voor Riva Hekwerk.