Edwin de Nier

Riva heeft afgelopen vrijdag bij mij 19 meter hekwerk geplaatst , het eerste contact met Rik was efficiënt en gericht op de wens van de klant en heb ik in samenspraak met hem snel de juiste... Riva heeft afgelopen vrijdag bij mij 19 meter hekwerk geplaatst , het eerste contact met Rik was efficiënt en gericht op de wens van de klant en heb ik in samenspraak met hem snel de juiste oplossing kunnen kiezen. De monteurs waren exact op tijd en hebben voortreffelijk werk geleverd, voor mij was het een hele fijne ervaring , super product geleverd, snel geplaatst, scherp geprijsd en was het ook nog eens super gezellig met deze monteurs !

Ik zal Riva zeker aanbevelen bij mijn kennissen en vrienden.

Heren bedankt , ga zo door zou ik zeggen !

M.B

GEWELDIG mooi werk geleverd.
Goede communicatie .
In 1 woord SUPER ga zo door

Ruud

Riva heeft bij ons een hekwerk en twee tuinpoorten geplaatst. We hebben uitstekend advies gekregen, de levering was snel en Rik komt zijn afspraken goed na. De montage was keurig en we zijn... Riva heeft bij ons een hekwerk en twee tuinpoorten geplaatst. We hebben uitstekend advies gekregen, de levering was snel en Rik komt zijn afspraken goed na. De montage was keurig en we zijn ontzettend blij met het mooie resultaat!

Johan Looijen

Goed advies en diverse offertes van verschillende omheiningen ter vergelijking.
Hekwerk en poort van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Vakkundig geplaatst en alles in overleg...
Goed advies en diverse offertes van verschillende omheiningen ter vergelijking.
Hekwerk en poort van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs.
Vakkundig geplaatst en alles in overleg met klant.
Tevens goede afspraken en planning.

H.Merkx

RIVA hekwerk heeft recent voor ons een dubbele draaipoort geleverd en gemonteerd.
Dit is naar voller tevredenheid gebeurd, zelfs een kleine noodzakelijke aanpassing is door de mannen van RIVA doorgevoerd.
We zijn erg blij met dit bedrijf en hun klantvriendelijkheid.

Edwin Sengers

RiVa heeft afgelopen jaar 2 poorten en hekwerk bij ons geplaatst. We hebben hen benaderd omdat ze bij onze buren ook goed werk hebben verricht. Ook bij ons hebben ze vakwerk geleverd voor een nette... RiVa heeft afgelopen jaar 2 poorten en hekwerk bij ons geplaatst. We hebben hen benaderd omdat ze bij onze buren ook goed werk hebben verricht. Ook bij ons hebben ze vakwerk geleverd voor een nette prijs. Samen met onze achterburen gaan we nog een stuk hek plaatsen en ook dit laten we uitvoeren door Rik.

Eric Kuijpers

1 in woord SUPER!!
Goede kwaliteit, er wordt netjes gewerkt. Snelle plaatsing.
Zeker aan te bevelen.

Cees

Een excellente werk, goede kwaliteit, perfecte communicatie en advies. Een mooie houten poort en de schutting binnen enkele uren geplaatst en alles naar wens. Top!

Diego Ubachs

Rik en medewerkers hebben een zeer mooi gaas en spijlen hekwerk geplaatst. Nette prijs en snelle (flexibele) levering. Topwerk!

melvin

Ik was op zoek naar een mooie houten schutting met poort en heb RiVa hiervoor ingeschakeld. Helemaal top! Prettige communicatie, goed kwaliteit en zeer nette montage!