Na 2 voorgaande jaren training te hebben gevolgd bij een andere aanbieder van BHV cursussen had ik een bepaalde verwachting maar deze werd overtroffen. Er was meer aandacht voor situaties in de... Na 2 voorgaande jaren training te hebben gevolgd bij een andere aanbieder van BHV cursussen had ik een bepaalde verwachting maar deze werd overtroffen. Er was meer aandacht voor situaties in de praktijk. Doordat je de e-learning hebt gedaan was het gemakkelijker om de training te volgen en terug te grijpen naar de theorie. Daarbij is de acteur, die verwondingen etc uitbeeldt, echt een toevoeging aan de training. Ik vond het echt een erg goede training.

De training is waardevol en goed toepasbaar in de praktijk

Suzan

Een leuke en zeer leerzame ervaring. Veel geleerd in 1 dag

Mooie en leerzame training met een vleugje humor waardoor items snel opgepikt werden en waardoor de training interessant bleef om te volgen, zeer kundige lotus en instructeur.

Robert klein Horsman

Top

Kimberly

De persoon die ons les kwam geven was echt een hele aardige man. Hij gaf duidelijk les en had interessante voorbeelden. Hij gaf ons ook genoeg ruimte om vragen te kunnen stellen. Geen moment van de... De persoon die ons les kwam geven was echt een hele aardige man. Hij gaf duidelijk les en had interessante voorbeelden. Hij gaf ons ook genoeg ruimte om vragen te kunnen stellen. Geen moment van de les was saai.

Ik kijk terug op een hele leerzame en goede dag. De trainer had veel oog voor praktijkvoorbeelden en speelde daarop in.

Waardevolle training.

Prima. Trainer deed het erg goed: vlot, duidelijk en leuke interactie.