erik schonewille

Positief

Rianne van Oosterhout

Zeer ervaren trainers met goede voorbeelden. Ik zou het persoonlijk fijner vinden als je documentatie door moet nemen voor de les of dat je wat je geleerd hebt meekrijgt als documentatie. Zodat je... Zeer ervaren trainers met goede voorbeelden. Ik zou het persoonlijk fijner vinden als je documentatie door moet nemen voor de les of dat je wat je geleerd hebt meekrijgt als documentatie. Zodat je er nog eens op terug kan kijken of terug kan lezen.

Trainster vraagt erg om aandacht.

Robert Snippert

Zeer goed, duidelijke uitleg met praktijkvoorbeelden en ervaren trainer en Lotus

Linda

Algemene ervaring is prima. Alleen tijdens het aanmelden ontbreekt er informatie. Geen bevestiging dat je bent aangemeld voor de cursus en ook geen herinnering een aantal dagen van te voren.

#vroegerwasallesbeter

De persoon welke de cursus geeft is TOP, de locatie is FLOP.

De trainer en lotus zijn zeer positief. De locatie is wel een stuk minder dan dat ik bij andere trainingen elders heb gehad. Het is ook jammer dat de training op een zeer afgelegen plek wordt... De trainer en lotus zijn zeer positief. De locatie is wel een stuk minder dan dat ik bij andere trainingen elders heb gehad. Het is ook jammer dat de training op een zeer afgelegen plek wordt gegeven die met openbaar vervoer moeilijk bereikbaar is en een eind in het buitengebied waardoor je van een auto afhankelijk bent.

Marieke

De trainers die we tot nu toe hebben gehad zijn super enthousiast en vertellen een duidelijke uitleg. Ook de interactie wordt als prettig ervaren.

Richard Claessen

Fijne en betrokken Instructeurs/trainers die verstand van zaken hebben en waar je veel van kan leren.

Een interessante training die met enthousiasme wordt overgebracht.