Prima opleider, leuke presentatie en een interactieve training. Vind ik zelf altijd handig om bepaalde dingen weer na te lezen.

Jans Schuurman

Mijn algemene ervaring is dat er efficiënt uitleg gegevens wordt over de verschillende manieren van agressie van klanten/bezoekers en hoe je daarop kunt reageren. De mogelijkheden van de te... Mijn algemene ervaring is dat er efficiënt uitleg gegevens wordt over de verschillende manieren van agressie van klanten/bezoekers en hoe je daarop kunt reageren. De mogelijkheden van de te ondernemen acties door de leden van een interventieteam worden op een eenvoudige manier uitgelegd, waardoor er in mijn beleving heel doelmatig gehandeld kan worden door die leden.

Anne-Marie

Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten, maar ik vond het een interessante ervaring. Vooral omdat ik verbaasd was over hoe ik reageerde op bepaalde oefeningen. Dit is kennis die ik ook... Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten, maar ik vond het een interessante ervaring. Vooral omdat ik verbaasd was over hoe ik reageerde op bepaalde oefeningen. Dit is kennis die ik ook zeker onder de loep ga nemen.

We hadden een deskundige docent en bekwame acteur. Samen hebben ze ervoor gezorgd dat we geleerd hebben wat we nodig waren en de lessen niet snel zullen vergeten.

E-learning vooraf de cursus geeft je duidelijke basiskennis over BHV, tijdens offline training heb je ruimte om de onderdelen waar je vragen over hebt inhoudelijk te bespreken met voorbeelden en... E-learning vooraf de cursus geeft je duidelijke basiskennis over BHV, tijdens offline training heb je ruimte om de onderdelen waar je vragen over hebt inhoudelijk te bespreken met voorbeelden en foto(video) materiaal. Erg duidelijke en vriendelijke trainer.

Andzelika Adamek

Was alles naar wens! :)

De opleiding is via mijn werkgever geregeld, dus een persoonlijke algemene ervaring heb ik niet met de opleider als bedrijf. Vandaar ook mijn antwoord bij vraag 8. Wellicht zou het anders zijn als... De opleiding is via mijn werkgever geregeld, dus een persoonlijke algemene ervaring heb ik niet met de opleider als bedrijf. Vandaar ook mijn antwoord bij vraag 8. Wellicht zou het anders zijn als ik zelf bedrijven had vergeleken om tot een selectie te komen.

Niels van 't Hoog

Leuke en nuttige ehbo scholing. Dit keer was het zelfs meer gericht op ons vakgebied (blessures binnen de les LO).

Heeft mij positief verrast.

De training was goed voorbereid en het samenspel tussen de trainer en de acteur was goed.