Vanessa

Prima training. Niet eerder met e-learning gewerkt, maar is prima bevallen.

Ik vind dat het erg goed aansluit bij onze behoefte. Het kunnen stil staan bij een moment en daar samen naar kijken is echt waardevol.

Afkhami Kelyddar

JP

Prettig en laagdrempelig. Ik voelde me veilig tijdens de training.

De opleider was in dit geval een zelfstandige, dus ik zie niet zozeer het verband met RJ Opleidingen. Behalve dat ze deze zelfstandige goed hebben geselecteerd.

Heel positief. Een vriendelijk team dat echt de tijd neemt voor je vragen. Het is altijd fijn om te zien dat er iemand voor je staat die het leuk vindt wat hij of zij doet en dat het soepel gaat.

De training was verassend in positief opzicht en niet wat ik had verwacht bij een agressietraining.

Prettige ervaring. Je word hartelijk welkom geheten. De ruimte is ruim genoeg voor het aantal personen. De opleider ervaren als zeer prettig. Luistert goed naar de situaties, deed zijn best om... Prettige ervaring. Je word hartelijk welkom geheten. De ruimte is ruim genoeg voor het aantal personen. De opleider ervaren als zeer prettig. Luistert goed naar de situaties, deed zijn best om ieders naam te onthouden en was prettig om naar te luisteren.