Ron Swaab Renovatie Sloopwerken

Vlotte personen die bij vragen meteen contact opnemen en de helpende hand zijn. Ga zo door!

Rompslomp in een paar woorden

Door Rompslomp......geen Romslomp meer met mijn boekhouding!!

Reactie Rompslomp:

Wat een leuke review! Bedankt voor deze motivatie boost.

Inbidox | Bianca Groot

Makkelijk en overzichtelijk programma. Reageren erg snel op een vraag. Vakkundige medewerkers, heel daadkrachtig en super aardig.

Vernieuwend, praktisch, daadkrachtig

Reactie Rompslomp:

Bianca bedankt voor die geweldige review, snel reageren en vakkundige medewerkers, wauw wat een compliment! Veel plezier met boekhouden bij ons.

boekhoudkunde.nl

Ik gebruik Rompslomp al enige jaren voor mijn schoonzus haar onderneming en ben sinds kort zelfstandig gaan werken als boekhouder. Rompslomp is een uitkomst voor met name kleine ondernemers die niet... Ik gebruik Rompslomp al enige jaren voor mijn schoonzus haar onderneming en ben sinds kort zelfstandig gaan werken als boekhouder. Rompslomp is een uitkomst voor met name kleine ondernemers die niet goed overweg kunnen met boekhouding.

Rompslomp in een paar woorden

Zeer gebruiksvriendelijk en goede helpdesk. Een abolute aanrader!

Reactie Rompslomp:

Dat is een perfecte beoordeling van 10 sterren maar je beschrijving verdient zelf ook 10 sterren! Bedankt voor deze beoordeling.

w v d wateren

Als geweldig

helpt starters goed opweg

Reactie Rompslomp:

Wat super om te lezen dat je ons programma starters vriendelijk vindt! Bedankt voor de 10 sterren review!

alwahaab

Alwahaab

alwahaab

Reactie Rompslomp:

Yes ! 10 sterren. Bedankt voor het waarderen van onze software en service!.

Snaterse onderwijsmanagement

Totnogtoe prima, hulp via chatrobot werkt nog niet handig

Rompslomp in een paar woorden

snel facturen met een professioneel uiterlijk

Reactie Rompslomp:

Hoi Ronald, Bedankt voor je review met die mooie 7 sterren. We vinden het super dat je ook direct aangeeft wat je graag anders zou willen zien. Hopelijk zie je snel positieve verandering in onze... Hoi Ronald, Bedankt voor je review met die mooie 7 sterren. We vinden het super dat je ook direct aangeeft wat je graag anders zou willen zien. Hopelijk zie je snel positieve verandering in onze chatbot!

EVS Beheer en Freelance services

Super !

makkelijk en duidelijk

Reactie Rompslomp:

Dankjewel! We doen ons best om een super service & software neer te zetten voor jullie, blij dat je het super vindt!

PaltzBiënnale

Reactie op mijn vraag kwam snel en vriendelijk

Rompslomp in een paar woorden

Ze maken prachtige facturen die je zelf ( gratis) kunt aanpassen voor eigen gebruik

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor deze 10 sterren review. Fijn om te horen dat je onze service snel en vriendelijk vindt!

Trade Solutions Holland

Ultrasnelle Klantenservice

Makkelijk en betaalbaar

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor die 10 sterren! Super om te horen dat je onze service snel vindt!
Team Romsplomp.nl

Alivio Administratie

Op zich een leuk pakket met potentie, maar gaat met uitgaven/kosten en privé grootboekrekening uiterst vreemd om, boekhoudkundig onjuist zelfs. En na contact met medewerkers, blijken ze ook geen... Op zich een leuk pakket met potentie, maar gaat met uitgaven/kosten en privé grootboekrekening uiterst vreemd om, boekhoudkundig onjuist zelfs. En na contact met medewerkers, blijken ze ook geen verstand van boekhouden te hebben. Lijkt me toch wel handig als je een boekhoudpakket bouwt, dat je ook kunt boekhouden, anders krijg je dus situaties waarin je de dingen ingewikkelder en bewerkelijker maakt dan uiterst noodzakelijk. Om kosten te boeken of een simpele journaalpost te maken moet ik allerlei extra handelingen doen die geen enkele toegevoegde waarde hebben, integendeel, het is vaag en onduidelijk en gebruiks-onvriendelijk.
Jammer. Want zoals ik zei, er zit best potentie in, maar komt er onprofessioneel over met zulke rariteiten er in.
Een zichzelf serieus nemend boekhouder zal hier niet mee willen werken.

Rompslomp in een paar woorden

Potentie, maar rompslomp zelf moet nog een en ander leren over boekhouden.

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor de 5 sterren review Alivio. Je geeft duidelijk je persoonlijke wensen aan, dat waarderen wij enorm.
Rompslomp is een boekhoudprogramma speciaal ontworpen voor ondernemers / zzp-ers / freelancers die liever met ondernemen bezig zijn. Rompslomp is geen traditioneel administratieprogramma.
Mocht je nog verdere feedback willen geven stuur ons gerust een bericht via support@rompslomp.nl, we kijken ernaar uit!