F.Korevaar

Goede snelle service; ontbrekende informatie waar ik om vroeg werd snel beantwoord.
Levering ook netjes en snel.

Kees Van Tetering

Rosiir heeft vooral goede service.
Vragen worden snel en netjes beantwoord.
Retour zenden is geen probleem.
Kortom ben ik een zeer tevreden klant

Misschien uitbreiden met met nog meer highend bike parts

Bert

Eerste bestelling geplaatst, meedere zullen volgen

nee

Buiten de levering en de opvolging ervan valt het nog mee

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Geachte heer Dufour,
Het spijt ons dat een en ander zo lang heeft geduurd.
Geachte heer Dufour,
Het spijt ons dat een en ander zo lang heeft geduurd.
U bestelde op vrijdagavond en bij de eerst volgende mogelijkheid (maandag 29-12-2014) is het verstuurd. Vervolgens is het de 30e in België aangekomen. Door externe omstandigheden (gladheid/staking o.i.d.) is de levering over de jaarwisseling heengetild. Nogmaals excuus hiervoor.
Erik

Rainer

Ik ben tevreden.

En beetje meer Duits leren...?

Koonstra

Op zich positief, alleen ze waren vergeten op het op te sturen wij moesten hier over bellen.

Opsturen controle hiervan

Goed geregeld

Ruim een week geleden bestelling gedaan. Nog niets ontvangen.

Slechte beschikbaarheid van wat er wordt aangeboden op de site.

Helaas geen orderbevestiging ontvangen nadat besteld + betaald was, pas op navraag deze bevestiging gekregen.

Prettig, ik denk ook goed advies, ik moet het zadel echter nog een paar keer uitproberen. Ik vond het zadel kleiner dan ik op de foto had bedacht. Heel erg wennen is de Easy Seat. Maar dat is mij... Prettig, ik denk ook goed advies, ik moet het zadel echter nog een paar keer uitproberen. Ik vond het zadel kleiner dan ik op de foto had bedacht. Heel erg wennen is de Easy Seat. Maar dat is mij door jullie verteld.

ik zou de naam van jullie website veranderen. Ik was al heel lang op zoek naar een goed zadel. Ik kwam pas veel later op jullie site. Jullie site begint met ISMzadel. Ik zou er ZadelISM van maken... ik zou de naam van jullie website veranderen. Ik was al heel lang op zoek naar een goed zadel. Ik kwam pas veel later op jullie site. Jullie site begint met ISMzadel. Ik zou er ZadelISM van maken of zoiets en als dat kan, grinnik.