Robert Riedl

22.10.2014 - The order and the payment /Casco Attack Ltd. - 259,95eur/
22.10.2014 - The order and the payment /Casco Attack Ltd. - 259,95eur/
23.10. - from Rosiir - Unfortunately Attack is not available anymore and will not be produced again. I can send you a SPEEDairo. Is that an option? ( 4.11. - Casco Attack is still on the web to order)
23.10. - from me - Thank you, unfortunately, a different type of helmet I'm not interested.
29.10 - from me - Paypal payment (order 2314) was made, but "Unfortunately helmet is not available" .
Send me my money back?
31.10. - from Rosiir -
We can refund your money. Are you sure you don't want another product of us? Please have a look at www.rosiir.com You can search anything for an amount of 259,95. I will make it 300 for you. We have oval chainrings for better performance. We have cranksets of Rotor, ISM seats, fitRABBIT organic beet juice also for better performance. Natural Shine lights usw.

31.10. from me - Thank you for your offer, but on other goods not interested. Send me the money back.
4.11. - still no answer

no comment :-(

Robert

miedema

Tijdens de bestelling wordt niet aangegeven of het product wel of niet voorradig is. pas na bestelling krijgt men via de mail de kennisgeving, waardoor ik nu na 1 week nog steeds het gewenste... Tijdens de bestelling wordt niet aangegeven of het product wel of niet voorradig is. pas na bestelling krijgt men via de mail de kennisgeving, waardoor ik nu na 1 week nog steeds het gewenste product niet in mijn bezit heb. zal dus ook mijn laatste bestelling worden

Bijzonder plezierig.

Zou het niet weten.

Komt niet geweldig over om op Bike Motion Casco helmen te promoten, op marktplaats aan te geven dat alles uit voorraad leverbaar is en 2 dagen na bestellen van zo'n helm bericht uitsturen dat het... Komt niet geweldig over om op Bike Motion Casco helmen te promoten, op marktplaats aan te geven dat alles uit voorraad leverbaar is en 2 dagen na bestellen van zo'n helm bericht uitsturen dat het gevraagde artikel momenteel niet leverbaar is. Dat kan beter.

Meteen op de webshop/website aangeven als een artikel niet direct leverbaar is zodat iemand zelf kan beslissen om te wachten of verder te zoeken naar een leverancier.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Rosiir tracht ten alle tijde zo spoedig mogelijk te leveren doch zijn wij afhankelijk van anderen. In dit geval is er sprake van overmacht omdat bij de fabrikant een machine kapot is gegaan waardoor... Rosiir tracht ten alle tijde zo spoedig mogelijk te leveren doch zijn wij afhankelijk van anderen. In dit geval is er sprake van overmacht omdat bij de fabrikant een machine kapot is gegaan waardoor enkele bestellingen een langere levertijd hebben. Dit is echt pure overmacht waar wij geen invloed op hebben.

Antonio Agostinelli

Mi sono trovato bene

Ronald

Helaas het artikel terug moeten sturen, prima en snelle creditering van het bedrag.

Alleen bij terugzending, graag even een bevestigingsmail voor ontvangst.

Snelle reacties en uitstekende service: een niet voorradige crank kreeg ik van een collega importeur toegestuurd die de crank wel op voorraad had. Klasse!