Minne Posthumus

Onze ervaring met dit bedrijf is zeer positief, omdat mijn man een specifiek probleem had heb ik contact gezocht, en we zijn prima geadviseerd, inmiddels het tweede zadel besteld i.v.m. Nieuwe... Onze ervaring met dit bedrijf is zeer positief, omdat mijn man een specifiek probleem had heb ik contact gezocht, en we zijn prima geadviseerd, inmiddels het tweede zadel besteld i.v.m. Nieuwe racefiets. Mijn man zou vorig jaar de fiets al in de verkoop doen omdat hij dacht dat hij nooit weer zou kunnen fietsen. Ism zadel is geweldig!

Snelle service bij het bestellen en de levering van de Bluetooth cadans meter

Doorklinken bij de bestelling zorgt voor verwarring.

C.A.'t Hoen

Prima ervaring. Ondanks dat er iets mis ging met de verzending is alles goed afgehandeld

9 september een zadel ontvangen, die mijn man niet beviel. Gebeld naar uw bedrijf en mocht hem retour zenden, 13 september terug gestuurd ..........maar nog steeds geen geld retour gekregen !!... 9 september een zadel ontvangen, die mijn man niet beviel. Gebeld naar uw bedrijf en mocht hem retour zenden, 13 september terug gestuurd ..........maar nog steeds geen geld retour gekregen !! WAAROM NOG STEEDS NIET ??????

Graag een reactie

Karel Delvoye

Prima service via chat optie op website, en snelle levering ondanks iDeal storing, top...

boltje

Geen ervaring mee

Slimfitness

Hele snelle levering. Zou na het weekend geleverd worden, werd ervoor al geleverd.

Raymon Lubbers

Goed.

terugkoppeling over verzending/levering.
Geen track & trace

koen van den bosch

Ben nog bezig om mijn zadel te proberen

Snelle correcte levering van het produkt