Duidelijke site

N.v.t.

Jenny

Goede producten, nette service

Prima, dag 1 besteld, dag 2 in huis, keurig een mail hoe ik mijn pakket kon volgen!

Sander

Op de site staat dat ze een helm verkopen met helmkoffer. Maar deze wordt niet geleverd omdat het een fout op hun site is. Het jammere van Rosiir is dat ze vinden dat het niet hun probleem is en... Op de site staat dat ze een helm verkopen met helmkoffer. Maar deze wordt niet geleverd omdat het een fout op hun site is. Het jammere van Rosiir is dat ze vinden dat het niet hun probleem is en lossen het op een vervelende manier op. Na het annuleren van de order, draai ik op voor de verzendkosten omdat Rosiir een fout maakt. ik vind het geen vriendelijke bedrijf. Ik koop mijn helm wel ergens anders.

Fietszadel besteld

nee

Margo van Kemenade

Uitstekende service

theo van den blink

Degelijk, goed. Afhandeling betaling vanuitwinkelwagen kan beter. Er zijn sites waar dit makkelijker gaat. Goede winkel om te winkelen.

Wanneer j3 een bestelling terugstuurt duurt het telang eerdat de melding komt dat de teruglevering onvangen is. Ook wordt niet duidelijk wat er gebeurd met het artikel. Omruilen, geld terug of... Wanneer j3 een bestelling terugstuurt duurt het telang eerdat de melding komt dat de teruglevering onvangen is. Ook wordt niet duidelijk wat er gebeurd met het artikel. Omruilen, geld terug of tegoed. Dit zou allemaal in je account te zien moeten zijn.

PhysioCoaching

Prima ervaring