Zeer goede ervaring

Eric Schulte

Prima in exclusieve producten

Voorraad inzichtelijk maken in bestelomgeving. Betalen per Ideal is een beetje raar als je niet zeker weet of er geleverd kan worden.

In eerste instantie veelbelovend. Levering niet compleet, nog steeds niet alles ontvangen.

Onvolledige levering

Teddy

Ik heb voor mijn verjaardag een koel sjaaltje van mijn zus gekregen. Het sjaaltje werkt niet goed.
Het gel gedeelte van het sjaaltje moet in het water en de strikjes er buiten laten hangen.
Helaas trekt het water door het hele sjaaltje, zelfs als je de strikje hoger legt, wordt alles drijfnat.
Niet bruikbaar dus; je kleren worden daardoor ook nat.
Hier over gebeld en gemaild en als reactie, schriftelijk; dat ik de standaard versie heb en mijn zus waarschijnlijk de luxe. Ok, laat dat zo zijn , maar wat doen we nu? Totaal geen reactie meer gehad op mijn laatste mailtje. Al met al zeer teleurgesteld in de After sales.

Geerhard Gijben

Ik heb hier voor de eerste keer war besteld en op basis hiervan kan ik zeggen dat het een prima ervaring is geweest.

Hulsebosch

Voor mijn zus een koelsjaaltje gekocht bij jullie. Voldoet niet aan de verwachting, stinkt vooral. Hierover contact gehad maar geen oplossing geboden aan mijn zus. Er werd alleen benoemd dat de... Voor mijn zus een koelsjaaltje gekocht bij jullie. Voldoet niet aan de verwachting, stinkt vooral. Hierover contact gehad maar geen oplossing geboden aan mijn zus. Er werd alleen benoemd dat de katoenen versie die ik zelf heb een luxere is. Hoezo? NIet bij jullie gekocht en qua prijs gelijk. Maar omdat ik er één zonder print wilde, kwam ik bij jullie terecht.
Jammer, het was een kadootje voor haar verjaardag. Teleurgesteld over de service en meedenken over een oplossing van een stinkend sjaaltje.

Ook na verkoop service verlenen.

Piet

Goede producten voor een scherpe prijs met een matige service

Geleverde producten weken af van foto. Communicatie verliep niet echt vlekkeloos