Een week na bestelling nog niets ontvangen, helaas.

Te laat leveren en daar niet over informeren...

Beste klant,
Jammer dat u een en ander zo ervaart.
Beste klant,
Jammer dat u een en ander zo ervaart.
Wij hebben u geïnformeerd over het niet kunnen leveren van dit product en u een alternatief aangeboden, we hebben hier geen reactie op mogen ontvangen tot op heden.
Klantenservice Rosiir

Top

Snelle service

vdB Pascal

Na 8 dagen en vele mails nog steeds niets ontvangen.

op dit moment niets

Beste klant,
Dank voor de reactie, wij kunnen in ons bestand alleen maar 1 mail vinden, die we direct beantwoord hebben. Kunt u de overige mails nog een keer sturen?
Wat betreft de...
Wat betreft de levering:
Er is gekozen voor een brievenbuszending. Dit duurt helaas, grensoverschrijdend, altijd langer dan gewenst is. Wellicht een idee om de volgende keer de optie "Verzending met GLS" erbij te kiezen. Dan bent u verzekerd van levering (vaak) de volgende dag. In dit geval zat er bij uw bestelling een weekend tussen, maar u snapt de bedoeling.
Mail gerust indien het product nog niet ontvangen is.
Vriendelijke groet
Erik Leemkuil
Klantenservice Rosiir

Bob van den Berg

Snel en goed

Alles duidelijk omschreven

Redelijk snelle service. Duidelijk email-verkeer over verzending en verwachte leverdatum. Vanaf het moment van verzenden zijn de spullen de volgende dag in huis.

Erg goed. Heb telefonisch goede informatie gekregen van Erik over de aankoop van een ISM zadel. Dat gesprek haalde me over om een zadel te bestellen en dat hele proces is goed bevallen. Het zadel... Erg goed. Heb telefonisch goede informatie gekregen van Erik over de aankoop van een ISM zadel. Dat gesprek haalde me over om een zadel te bestellen en dat hele proces is goed bevallen. Het zadel zelf is ook super :-)

Persoonlijke advies aan de telefoon. Erik nam de tijd om me dingen uit te leggen omdat ik door de bomen het bos niet zag bij de verschillende ISM zadels.
Daarnaast heeft de 30 dagen...
Daarnaast heeft de 30 dagen retour-/omruilregeling me overgehaald om een zadel van 200 euro te proberen, zonder die regeling had ik het niet geprobeerd.

Menno de Jager

Zeer goed telefonisch advies, veel mogelijkheden de producten uit te proberen. Na de keuze van het juiste zadel, zeer snelle levering. De kwaliteit van het zadel is zeer goed. Kortom zeer goede... Zeer goed telefonisch advies, veel mogelijkheden de producten uit te proberen. Na de keuze van het juiste zadel, zeer snelle levering. De kwaliteit van het zadel is zeer goed. Kortom zeer goede service.

Goede informatie en goede advisering, flexibel met kiezen van het juiste product, en evt. retour zenden.

Menno,
Dank voor deze positieve feedback, altijd fijn te horen.
Menno,
Dank voor deze positieve feedback, altijd fijn te horen.
Wij doen ons best om het via de fietsenwinkels te verkopen, vandaag gaat mail nr. zoveel eruit naar bijna 1800 fietsenwinkels....
Rosiir

Ellemijn

Wat een geweldig bedrijf. We kregen het verkeerde zadel toegestuurd. Dat hoefden we niet meteen terug te sturen maar mochten we uitproberen. Het juiste zadel werd ook meteen opgestuurd en mochten we... Wat een geweldig bedrijf. We kregen het verkeerde zadel toegestuurd. Dat hoefden we niet meteen terug te sturen maar mochten we uitproberen. Het juiste zadel werd ook meteen opgestuurd en mochten we ook uitproberen. We hebben nu de juiste keuze kunnen maken. Buitengewoon vriendelijk!

Klantvriendelijkheid zoals je zelden tegenkomt!

Beste Ellemijn,
Dank voor de positieve feedback. Altijd fijn om terug te krijgen.
Veel fietsplezier.

J. Blenk

Zeer positief

Veel initiatief en uitstekende communicatie