Daan

Kickr Core gekocht bij Rosiir. Erg tevreden mee en voor een goede prijs.

Communicatie verliep snel en soepel! Snel verstuurd!

A. Bicknese

Vlotte levering. Geen probleem met retour zenden als zadel niet past bij client.

Vriendelijk aan de telefoon. Doet niet moeilijk over retourzending.

Sander N

Telefonisch wat besteld (Wahoo Kickr Core) werd dezelfde dag verzonden. Prijs kwaliteit is goed, aanrader!

Goede prijs, snelle communicatie en goed bereikbaar.

Rosaly

Mijn ervaring is dat ik na betaling van mijn fiets opstapjes een bevestiging heb ontvangen en binnenkort mijn track en trace zou ontvangen. Na een aantal dagen nog niks ontvangen, dus toen heb ik... Mijn ervaring is dat ik na betaling van mijn fiets opstapjes een bevestiging heb ontvangen en binnenkort mijn track en trace zou ontvangen. Na een aantal dagen nog niks ontvangen, dus toen heb ik gekeken naar de status op jullie site en toen stond er dat deze geannuleerd is. Het geld is toen meteen op mijn rekening terug gestort. Dus daar is niks mis mee, maar ik vind het gek dat er niet gecommuniceerd wordt dat wat ik besteld heb schijnbaar niet geleverd kan worden.

Niks ontvangen

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Beste klant,
We hebben kort na uw bestelling, om precies te zijn: 16 september om 14.32, een mail gestuurd waarin de situatie is uitgelegd. Jammer dat dit niet direct is overgekomen, wellicht is het met deze gegevens in de SPAM box na te zoeken. Anders leggen we het graag nog een keer uit.
Erik
Klantenservice Rosiir

Monique

Duidelijke informatie over de zadels. Niet binnen 48 uur verzonden. Mailtje gestuurd, direct opgepakt. Dag later on huis

mailtje netjes beantwoord. Binnen twee dagen bestelling in huis

Snelle dienstverlening
Veel keuze en goede informatie

Veel keuze

Joop

Prima service

Makkelijk te bestellen via de website

Sofie

Ik heb gekozen voor dit bedrijf vanwege de ruime keuze, én de mogelijkheid om het zadel te retourneren als het niet bevalt. Het zal niet nodig zijn, want ik heb al menige kilometers gefietst zonder... Ik heb gekozen voor dit bedrijf vanwege de ruime keuze, én de mogelijkheid om het zadel te retourneren als het niet bevalt. Het zal niet nodig zijn, want ik heb al menige kilometers gefietst zonder klachten.

Ruime keuze en de mogelijkheid om het zadel uit te testen en evt. om te ruilen.

Piet bok

Bestelling liep in eerste instantie fout maar werd op een zeer professionele manier opgelost.
Nadat ik Had gebeld was het de volgende dag prima in orde.
Zeer goede zaak

Lost probleem adequaat op

Julie

- Snelle en vlotte levering, product voldoet aan de beschrijving !

- Men heeft mij spontaan lid gemaakt waardoor ik in de toekomst aan nog scherpere prijzen mijn aankopen kan doen.