Pedaleur de Charme

3 ISM zadels gekocht de afgelopen tien jaar.

Interesse en medemenselijkheid.

Zeer tevreden

snel en gemakkelijk te vinden op de pc/laptop ed.
duidelijke informatie.
mogelijkheid tot omruilen of evt. een zoals nieuw gebruikt zadel.
komt betrouwbaar over

Twan Oerlemans

snelle levering

Marco Papenburg

Reageren snel op een vraag via email. Telefonisch zou het op vrijdagmiddag (16-8) beter kunnen.

Kennis van hun producten

Frans Kolijn

Positief, goede service en snelle reactie.

Moutaz Marhi

Aardig hulp geboden goede begrip en ervaren mensen

Kuno

Erik en zijn collega's hebben kennis van zaken en zijn erg klantgericht. Je krijgt snel antwoord, zijn ook telefonisch goed bereikbaar en ze denken graag mee met je.
Daarnaast is de website en...
Daarnaast is de website en webshop zeer betrouwbaar (zo maken ze hun 1 dag levering waar!) en hebben ze ook nog oog voor het milieu door de optie aan te bieden je bestelling in gerecycled verpakkingsmateriaal op te sturen. Natuurlijk alleen als je dat goed vind.
Top webshop! echt een van de betere op het gebied van fietsonderdelen. Ik ben fan en zal zeker terugkomen!

denkt mee, verstand van zaken, klantgericht!

Marianne

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Flexibiliteit

Aukje van Liefland

Uitstekend. Gebeld met Erik, omdat ik niet wist welk zadel geschikt voor mij is ivm Lichen Sclerose heb ik 1 zadel besteld om te proberen. Erik bood mij aan om nog 3 andere zadels mee te sturen en... Uitstekend. Gebeld met Erik, omdat ik niet wist welk zadel geschikt voor mij is ivm Lichen Sclerose heb ik 1 zadel besteld om te proberen. Erik bood mij aan om nog 3 andere zadels mee te sturen en ook te proberen. Daar ben ik nu mee bezig. Mijn man en ik zij enthousiast over dd zadels en gaan er zeker allebei 1 bestellen. Nu nog even proberen welke. Goede service.

Zie hierboven. Super.

Goede informatie bij het geleverde zadel.