Goede

Goede service. Mijn advies vraag is binnen 30 min per mail beantwoord . Uniek.
Het zadel is fantastisch.

Goed advies

Hans

Fijne zadels en bedrijf levert vlot, als er enigszins vertraging is door b.v. bezorgdienst dan gelijk een bericht via mail.

snelle reacties bij vertraging

Chris Scurbecq

Aangenaam en snel contact, zeer snelle levering, product is perfect.

- Zeer snelle levering
- Snelle en zeer goede communicatie
- Zeer goede producten (zadel gekocht voor buur)

Wim Eitink

Prettig en een goede service

Correct geïnformeerd

Cornelis

Levering van het bestelde vond binnen 2 dagen plaats. Geen gezeur en gedoe. De aankoop komt met de beschrijving overeen en bevalt uitstekend.

snel en accuraat

Fantastisch snelle levering

Susanne Verkerk

Super service! Ik ben telefonisch heel fijn en deskundig geholpen. Nadat ik gebeld had om te vertellen dat het zadel niet prettig was bij mijn stuitaandoening, werden er direct 2 andere zadels... Super service! Ik ben telefonisch heel fijn en deskundig geholpen. Nadat ik gebeld had om te vertellen dat het zadel niet prettig was bij mijn stuitaandoening, werden er direct 2 andere zadels gestuurd die ik de volgende dag al in huis had. 1 daarvan was heel goed en heb ik gekocht. Heel fijn dat je het kunt uitproberen voordat je een kostbaar zadel koopt. Super!

Prima service!

Ik kann niet in het nederlands schrijfen. Ik ben sehr zufrieden mit der Abwicklung der Bestellung und der Lieferung.
Dank u.
Anne Drerup

H. de Vries-Veenstra

Bestelling niet gekregen. Bericht gestuurd hierover, maar geen reactie gekregen.

Bestelling niet gekregen. Ook geen reactie op mijn bericht hierover.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Hier winnen wij inderdaad de schoonheidsprijs niet mee.
Beste klant,
Hier winnen wij inderdaad de schoonheidsprijs niet mee.
De mail heeft op een of andere manier ons niet bereikt, maar we hebben een en ander nagekeken. Er is inderdaad iets fout gelopen gaandeweg het traject waarvoor onze excuses. Het zadel ligt nu klaar voor een herkansing.
Erik
Klantenservice