Gert Jan Jansen op de Haar

UItstekende service en snelle reactie bij vragen

kennis van de producten en snelheid van reageren

herman'sbikeshop

Prima bedrijf

Geweldige service, er wordt goed met de klant meegedacht en gewerkt vanuit vertrouwen en behulpzaamheid!

Service en advies

Roel

Mooie producten voor bijna de laagste prijs

Bijzondere producten die niet ergens anders te koop zijn. Persoonlijk contact en advies van Erik.

Smit

Geen idee wanneer het product zou komen.
Website erg netjes

Nette site

Prima.

Goed aanbod, goede service.

M. Hoff- Dekker

Tot nu toe: zeer goed!! We hebben 2 zadels tegelijk op proef besteld (stuitjesprobleem) en zijn ze aan het uitproberen. Omdat we ‘mooi weer’ fietsers zijn mocht dit langer duren dan 3 weken. Nu al... Tot nu toe: zeer goed!! We hebben 2 zadels tegelijk op proef besteld (stuitjesprobleem) en zijn ze aan het uitproberen. Omdat we ‘mooi weer’ fietsers zijn mocht dit langer duren dan 3 weken. Nu al vastgesteld dat het beide TOP-zadels zijn maar zijn pittig van prijs dus mag het geen miskoop worden! Bestellen ging gladjes en de volgende dag in huis!!!!

Uitgebreide duidelijke telefonische uitleg ontvangen. Uitproberen mocht wat langer duren dan eigenlijk de bedoeling is ivm stuitprobleem. Bestellen ging eenvoudig en de volgende dag in huis !!!!

rien

snelle levering

Frank Orie

Bijzonder fijne service en snelle levering! Erg fijne advisering.

Omdat ik twijfelde bij de aankoop van enkele producten heb ik advies gekregen van Erik, de eigenaar van Rosir. Zijn advies heb ik gevolgd en ik ben heel blij dit ik dit heb gedaan. Rosir heb ik... Omdat ik twijfelde bij de aankoop van enkele producten heb ik advies gekregen van Erik, de eigenaar van Rosir. Zijn advies heb ik gevolgd en ik ben heel blij dit ik dit heb gedaan. Rosir heb ik ervaren als een betrokken kundig bedrijf waar ik in de toekomst vaker "zaken" mee zal doen.

Theo

Prima voor zo’n moeilijk product als een zadel.

Het kunnen uitproberen is een must voor een fietszadel