Eric

Bij het plaatsen van de bestelling stond er bij levertijd 1a2dagen
Dit was niet het geval
Na twee telefoongesprekken konden ze niet op tijd leveren
Daar de grote leverancier ze...
Bij het plaatsen van de bestelling stond er bij levertijd 1a2dagen
Dit was niet het geval
Na twee telefoongesprekken konden ze niet op tijd leveren
Daar de grote leverancier ze niet op voorraad had
Voorstel was of ze een q tandwiel mochten opsturen deze kon wel op tijd geleverd worden bij aankomst van tandwiel zat er ook nog een factuur bij van 20 euro en was er een onderdeeltje te kort was niets over gezegd op voirhand

Beste klant,
Jammer dat inderdaad Rotor ook in eerste instantie dacht dit voor u per express te kunnen versturen wat later niet bleek te lukken.
Het verstuurde Qring is inderdaad wat...
Beste klant,
Het verstuurde Qring is inderdaad wat duurder. Het missende onderdeel: Uit het telefoongesprek wat wij hadden, waarin ik u uitlegde hoe een Qring te monteren, bleek dat het er bij u niet bij zat en dat hebben we nagestuurd. Ik hoop dat dat inmiddels ontvangen is.
Klantenservice

hans

Bestelling van 12 januari nog niet ontvangen

nee

Beste klant,
In de veronderstelling dat we u hiervan op de hoogte hadden gesteld was dit inderdaad fout gegaan. Waarvoor excuus.
Achteraf bleek de mail wel te zijn getypt, maar stond nog in...
Beste klant,
Achteraf bleek de mail wel te zijn getypt, maar stond nog in concepten.
Per mail verder contact gehad en een en ander wordt z.s.m. geregeld..
Klantenservice

Lilian Roksnoer

Ik zocht een goedkoop alternatief voor een 2e powermeter op mijn mtb en kwam uit bij Rosiir. Omdat ik goede ervaringen had met mijn spider Quarq en de powermeter op mijn mtb niet mijn hoogste... Ik zocht een goedkoop alternatief voor een 2e powermeter op mijn mtb en kwam uit bij Rosiir. Omdat ik goede ervaringen had met mijn spider Quarq en de powermeter op mijn mtb niet mijn hoogste prioriteit was, had ik mijn bedenkingen over de Powerpod. Ik heb Rosiir helemaal gek gemaakt met mijn vragen maar op elke vraag kreeg ik een gedegen antwoord waardoor ik overtuigd werd om tot koop over te gaan. en tot grote tevredenheid !

Zeer goede kennis en ervaring van de produkten.

Mijn artikel is op voorraad volgens U site maar naar bijna 2 weken wachten nog steeds niets ontvangen. Vind ik erg vreemd. Dus helaas niet zo positief.

Beste klant,
Deze bestelling is vlak na de eindejaarstelling gedaan. Het bleek dat dit artikel er niet meer was en ook niet meer geleverd kon worden. Wij hebben u hierover dezelfde dag nog een mail gestuurd met een alternatief-levering, waarop we helaas niets meer gehoord hebben.
Klantenservice Rosiir.

peter van der heijden

Klantvriendelijk en goede service

de service zijn goed

Vriendelijke service. Gaf aan dat ik niet alle benodigde artikelen op de website kon vinden. Deze artikelen werden genoteerd en netjes met een aparte factuur meegeleverd.

Service vanuit medewerkers.

Goede website en communicatie

Goede uitleg bij het gebruik en de montage van het product

rob bohte

Zeer welwillend, af en toe slordig

kennis is goed

Heel goed