Netjes, zoals het hoort.

Christina Hoes

Duidelijke website en goed kunnen vinden wat ik zocht. Daarna een snelle levering.

In de beschrijving van het zadel stond duidelijk beschreven voor welke mensen en afwijkingen hij geschikt was.

Mocht het artikel niet bevallen krijg je je geld terug. Helaas wacht ik al een maand op mijn geld maar er is zelfs na bellen nog niks geretourneerd

ramon spaansen

Duidelijk in eerlijk in product omschrijving

vlot en snelle aflevering

Endlich ein Sattel, der auch Frauenproblemen Beachtung schenkt. Sattel gesehen, bestellt, sehr schnell erhalten und montiert. Und endlich kann ich wieder mit meinem Mann Runden drehen. Herzlichen... Endlich ein Sattel, der auch Frauenproblemen Beachtung schenkt. Sattel gesehen, bestellt, sehr schnell erhalten und montiert. Und endlich kann ich wieder mit meinem Mann Runden drehen. Herzlichen Dank, habe dieses Produkt bereits weiter empfohlen.

schnelle Bearbeitung und Versand

Dolfijn

Fijn om enkele zadels te kunnen uitproberen.

Fijn fietszadels waarmee je lang kunt fietsen zonder dofheid in perineum.

T. vd Wansem.

Goed.

De producten (ISM PR 3) besteld die uitstekend bevallen. Eén zadel voor op de sportfiets en één voor op de E-bike.
Ieder mens die in het bezit is van een fiets zou zo'n zadel moeten...
Ieder mens die in het bezit is van een fiets zou zo'n zadel moeten aanschaffen.

oplossingen voor problemen

Snel geleverd en de mogelijkheid om te testen is een prima idee.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de review en veel fietsplezier op ISM

Nico

Door mijn uroloog gewezen op de speciale zadels van Rosiir. Na thuiskomst direct gebeld met Rosiir, mijn probleem voor gelegd en al de volgende dag had ik mijn proefzadel thuis.

Het goede advies wat men direct gaf toen ik vertelde waarom ik een ander zadel nodig hd.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

En veel fietsplezier op ISM :-)