BLij met de levering van de24mm rotor 3D crank.

Specialist op gebied van rotor en heet dus ook nog 24mm cranks!

Beste klant,
Dank voor de positieve review.
U geeft aan dat de informatie op de website een 6 verdiend, hoe kunnen we hier een 10 van maken? Graag horen we wat tips van u.
Klantenservice...
Beste klant,
Dank voor de positieve review.

Ferdi

Erg goed, snelle vriendelijke reactie, snelle levering.

Snelle reactie

Beste Ferdi,
Dank voor de positieve review. Op de site veranderd de foto naar de juiste foto van de lager die je selecteert. We hopen dat dat voldoende info geeft.
Veel fietsplezier weer en...
Beste Ferdi,
Veel fietsplezier weer en een goed seizoen toegewenst :-)
Klantenservice Rosiir

Zeer positief: zeer duidelijke informatie over het verloop van de levering.

Beste klant,
Dank voor de positieve feedback. Dit helpt andere klanten ook weer prettig op de fiets :-)
Rosiir klantenservice.

Snelle levering, duidelijke website

goede informatie per mail

Beste klant,
Dank voor de positieve feedback. Dit helpt toekomstige klanten ook om dit te ervaren.

Lodewijks

Owv pudendus lijden kan ik niet meer zitten op stoel, in auto of fietszadel. Volgens de dokters mag ik zelf niet zoeken naar oplossingen op het internet maar op hun vertrouwen, terwijl zij mij geen... Owv pudendus lijden kan ik niet meer zitten op stoel, in auto of fietszadel. Volgens de dokters mag ik zelf niet zoeken naar oplossingen op het internet maar op hun vertrouwen, terwijl zij mij geen oplossing kunnen bieden buiten pijnbestrijding. Gelukkig heb ik wel gezocht naar en fietszadel zonder neus met uitsparing gevonden.

Geweldig dat zulk product bestaat voor mensen met medische problemen

Bedankt voor uw beoordeling.
Wat fijn dat u een product heeft gevonden waardoor u minder last ondervind van uw medische klachten, daar doen we het voor!
Gezien de 7/10 score...
Bedankt voor uw beoordeling.
Gezien de 7/10 score vroegen wij ons nog wel af waar we volgens u in kunnen verbeteren of wat er volgens u nog ontbreekt.
Wij horen het graag.
Veel plezier met het zadel.

Keurig

Bedankt voor uw beoordeling.
Uw beoordeling is echter niet volledig positief gezien het aantal gegeven sterren.
Wij zouden graag weten waar de verbeterpunten liggen volgens...
Bedankt voor uw beoordeling.
Wij zouden graag weten waar de verbeterpunten liggen volgens u zodat we kunnen optimaliseren.

Beste klant,
Dank voor de positieve feedback en veel fietsplezier op ISM :-)
Mooi seizoen

Linda

Zeer tevreden! Snelle bezorging en goede service. En zeer tevreden met het product :-)

Klantenservice Rosiir

Tel contact gehad , werd zeer vriendelijk geholpen, kreeg duidelijke uitleg, kortom TOP.

Beste klant,
Dank voor de positieve feedback. En veel fietsplezier :-)

Piet Bosma

Een verkeerd zadel afgeleverd. Er waren verkeerde stickers op de verpakking gekomen. Gebeld met het bedrijf kreeg een heel aardige man aan de telefoon die het erg sneu vond dat het was gebeurd en... Een verkeerd zadel afgeleverd. Er waren verkeerde stickers op de verpakking gekomen. Gebeld met het bedrijf kreeg een heel aardige man aan de telefoon die het erg sneu vond dat het was gebeurd en vroeg of het mogelijk was dat GLS de zadel mocht gaan omruilen. Ben hier mee akkoord gegaan, alleen tot op heden is het zadel opgehaald maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen zadel terwijl we al betaald hebben. Ik wacht af wanneer het komt en anders nemen wij maatregelen.

Prachtige en duidelijke website en wanneer je belt krijg je goed antwoord.

Dank voor uw feedback.
Dank voor uw feedback.
Spijtig dat het omruilen van de pakketten wat langer heeft geduurd. Het proces heeft ook wat vertraging opgelopen door weigering van uw zijde, bij GLS ontstond de indruk dat er een verkeerd adres opgegeven was waardoor wij hier de opdracht opnieuw moesten opstarten. Want op zich hoeft een omruil niet langer te duren als het opnieuw versturen.
Ik heb begrepen dat de omruil ondertussen wél is geslaagd.
De volgende keer zullen we inderdaad rechtstreeks naar u versturen mocht er nog een keer een issue als deze ontstaan.