Marjolein

Persoonlijk. Dit komt doordat ik telefonisch contact heb gehad alvorens ik besloot om dit zadel te kopen. Na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik nog een mail van u waarin u benieuwd was naar... Persoonlijk. Dit komt doordat ik telefonisch contact heb gehad alvorens ik besloot om dit zadel te kopen. Na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik nog een mail van u waarin u benieuwd was naar mijn ervaring. Dit vind ik als klant prettig en daardoor wordt het persoonlijk, ondanks dat je je aankoop doet middels het internet.

Zie feedback hiervoor.

Beste klant,
Dank voor de positieve feedback. Veel fietsplezier op ISM en een mooi seizoen gewenst ;-)
Klantenservice Rosiir/ISM

Snelle levering, vriendelijke en behulpzame klantenservice

Fijn dat ik een zadel mag uitproberen en omruilen als het niet bevalt

Beste Klant,
Dank voor de positieve review en veel fietsplezier alvast ;-)

Nvt

Goede snelle levering.
Per mail slecht bereikbaar

Goede beschrijving van het artikel dat je kunt kopen.

Beste klant,
Jammer dat u aangeeft dat wij slecht reageren. Met name noemt u slecht bereikbaar per mail, maar als we zoeken op uw mail adres kunnen we nergens een mail van u vinden. Wellicht een verkeerd email adres gebruikt? Ik heb u zojuist een email gestuurd, wellicht kunt u hierop reageren.
klantenservice Rosiir

Na 2x het verkeerde tandwiel te hebben ontvangen heb ik vandaag het goede tandwiel ontvangen ik zou jullie echt willen verzoeken om er een betere eindcontrole te doen wanneer producten worden gepakt... Na 2x het verkeerde tandwiel te hebben ontvangen heb ik vandaag het goede tandwiel ontvangen ik zou jullie echt willen verzoeken om er een betere eindcontrole te doen wanneer producten worden gepakt ! en worde klaar gemaakt voor verzending zelf werkte ik ooit bij tehava geleen waar er goed werd gecontroleerd

al aangegeven in de eerste reactie

Beste klant,
Klopt inderdaad, door personeel tekort gaat er te vaak een en ander mis in het magazijn. We werken hier aan.

Bert

Spijtig dat het gevraagde niet in stock of toch een probleem mee was

Beste klant.
Beste klant.
Inderdaad excuus hiervoor. Door de werkzaamheden aan de Rotor-shop, waren de voorraden inderdaad niet actueel. Wel hebben we u hierover binnen 1 uur nadat de bestelling is gedaan ingelicht en momenteel zijn we druk doende dit artikel, welke Rotor zelf niet meer op voorraad heeft, langs een andere weg te bestellen.

michel vandendaelen

Ik had 2 bouten besteld voor mijn linker rotor crank. en heb er maar 1 ontvangen, alhoewel er 2 aangerekend werden.
ik heb onmiddellijk gebeld en Rosiir heeft dezelfde dag nog de 2de...
ik heb onmiddellijk gebeld en Rosiir heeft dezelfde dag nog de 2de onmiddellijk opgestuurd.

klantservice aan de telefoon.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de positieve review ondanks dat er een fout is gemaakt in het magazijn ;-)

J. Leijten te Veldhoven

Ik heb wel een goed gevoel bij de deal met dit bedrijf.

Het advies, dat, zover ik nu al kan beoordelen, nog blijkt te kloppen ook.

Beste klant,
Dank voor de positieve review. Wij hebben geen handleiding voor het monteren van dit zadel, juist omdat dit zadel in tegenstelling tot de ISM Touring en de "sportieve zadels" heel simpel is qua afstelling.
Met vriendelijke groet

Richard van Rijswijk

Mooie website en snelle levering.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor je positieve review en wellicht tot een volgende keer :-)?

rob van leerdam

Uitstekende service, goed advies, snelle levering en service!

Je kunt een ism zadel retourneren als het niet bevalt of op voorhand kun je aangeven een zadel te willen uitproberen.

Net begonnen met Rotor onderdelen via internet te bestellen.

Bij mijn eerste bestelling was een onderdeel niet meer leverbaar. Na overleg is een goed onderdeel geleverd.

Directe opvolging nadat het probleem geïdentificeerd was. Product is perfect ontvangen.