Daniel

Snelle levering.

Goede website

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de positieve feedback ;-)

jaap van der Vlugt

Een urbain-zadel besteld. Voor hulp bij prostaatklachten. Goed geleverd. Op folder staat dat het zadel geen kwaliteit heeft tegen prostaatklachten bij het fietsen. Na bestudering van de website.... Een urbain-zadel besteld. Voor hulp bij prostaatklachten. Goed geleverd. Op folder staat dat het zadel geen kwaliteit heeft tegen prostaatklachten bij het fietsen. Na bestudering van de website. Na ontvangst nog even gebeld over geschiktheid voor prostaatklachten, blijkt wel in orde, website klopt,folder is niet goed meer. Keurige uitleg door mijnheer Eric.

een zadelpen verend aangeschaft, past niet op fiets die er niet voor geschikt is, misschien even aangeven op de website!
Er over gebeld met mijnheer Eric. Prima gesprekje, resultaat: uitleg over waarom niet geschikt en terugstuur modus ingezet. Even beter verduidelijken op de website?

goed materiaal op de website voor klachten over onderlichaam

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de positieve review. Inderdaad waren er net een paar dagen dat we gebruik maakten van een verouderde folder omdat de nieuwe folder nog niet binnen was.
We wensen u veel fietsplezier...
We wensen u veel fietsplezier op ISM!

Bas de Jonge

Niet goed. Afgesproken levertijd (1a2dagen)wordt niet nagekomen.
Ik wacht al 14 dagen op de helft van mijn bestelling.

Beste Klant,
Inderdaad was er een product niet leverbaar: uitverkocht bij Rotor.
We hebben een en ander spoedig na ontvangst van onze nieuwe voorraad opgestuurd.
Deze moet ondertussen...
Beste Klant,
Inderdaad was er een product niet leverbaar: uitverkocht bij Rotor.
Deze moet ondertussen bij u zijn aangekomen.
Helaas gebeuren dit soort dingen ondanks dat wij het van alle kanten proberen te voorkomen. Excuus hiervoor.

pedro gardin

Ondanks de verzend problemen toch correct opgelost waarvoor dank een volgende bestelling zal zeker door gaan merci voor de service

Geven duidelijk aan wat hun specialiteit is en dat is prettig bij zulke speciale artikelen

Telefonisch snel en goed bereikbaar, denken oplossingsgericht hebben een perfect product ...

Dank voor uw feedback.
We gaan inderdaad met ingang van dit jaar weer een PR verbeterslag maken, waarmee we hopen dat er nog meer fietsenwinkels dit product gaan opnemen.

Keurig verzorgde snelle levering

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de positieve review en veel fietsplezier :-)

Keurig verzorgde snelle levering

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Dank voor de positieve review en veel plezier van je aankoop ;-)

Len

Top service.
Had een probleem met mijn betaling online en kreeg wat later via mail een top oplossing aangeboden!

Snelle reacties via mail ivm aankoop.

Erik Jordens

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling.

Levert fietszadels welke aanbevolen zijn voor gebruikers met bv prostaatproblemen (vergroting) die niet te vinden zijn bij de reguliere rijwielhandels in mijn woonplaats.

Staplankje fiets besteld als oplossing om beide kinderen te kunnen vervoeren nu ze wat groter zijn (6 en 3).

Simpel, maar effectieve oplossing!