Susanne

Goede communicatie, mooie producten en snelle levering

Goede communicatie. Snelle reactie op vragen.

Ondanks het stormachtige weer van afgelopen dagen werd de bestelling keurig op tijd geleverd.

goed snel en degelijk.

Menko

Een vermogensmeter bij Rosiir besteld en twee dagen later keurig bezorgd. De meter doet het goed.
Rosiir heeft zeker 2 websites waar je online kunt bestellen. De sites hanteren soms verschillende prijzen voor een product en dat is jammer. Ik bestelde de meter bij de duurste site maar dit werd later keurig door hen gecorrigeerd. Al met al kan ik Rosiir bij iedereen aanbevelen.

Extra Voedingsrepen bij de bestelling toegevoegd.

Vielen Dank für die schnelle Lieferung
Der Prostatasattel ist eine sehr gute Entlastung für die Prostata, da nur das Gesäß Kontakt hat mit dem Sattel.
Ich kann ihn uneingeschränkt...
Vielen Dank für die schnelle Lieferung
Ich kann ihn uneingeschränkt empfehlen, deshalb gebe ich die höchste Punktzahl.
Leider kann ich kein niederländisch, deshalb kann ich Ihre Fragen nicht beantworten.
Mit freundlichem Gruß

Vuchelen Eric

Goede commuincatie na verkeerde levering en snelle oplossing

vdvtriatlon.nl

Goede snelle service

Positief en persoonlijk contact. Een uniek product: het fietsplankje

Nog nooit eerder heb ik het fietsplankje gezien! Een heel goede simpele uitvinding vind ik het.

Erik Jordens

Zeer correcte en efficiënte afhandeling van de bestelling, een aanrader!

Duidelijke en volledige informatie over het assortiment waardoor een juiste keuze makkelijk is te maken.

Hans Schoelink

Veel keuze in Rotor producten. Correcte en snelle levering!

Correct en snel

Goed, snelle levering.