Marcel Osse

Tot nu toe onvoldoende. Ik heb op 20-12 een bestelling geplaatst en weliswaar een bevestiging gekregen, maar daarna werd het stil ondanks een verzoek tot reactie verzonden op 22-12.
De...
De telefoon werd op die dag niet opgepakt en ook nu op 27-12 gebeurt dit niet.

tot nu toe dus niet

Beste klant,
Helaas kwam uw eerste mail op de laatste werkdag voor kerst.
Beste klant,
Helaas kwam uw eerste mail op de laatste werkdag voor kerst.
In verband met een bedrijfsuitje waren we niet meer in staat deze mail te beantwoorden. Zo ook tijdens de feestdagen.
In dit geval heeft u een onderdeel besteld waarbij vermeld staat dat deze pas in de maand januari geleverd kan worden.
Excuus voor de eventuele overlast en dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet
Erik Leemkuil
Rosiir

Edwin

Erg klantvriendelijk! Top bedrijf!

Goede service, duidelijk en snel geregeld.

Snelle goede levering.

nee

Jikke de Haan

Positief, tot nu toe. Afwachten hoe het gaat als ik besluit om de goederen terug te sturen, dan laat 't bedrijf zijn ware gezicht zien.

Nikki Kikken

Goede communicatie, goed advies, mooi assortiment en snelle levering.

Snelle communicatie via mail en telefoon bij vragen.

Masashi

I am waiting my order for 2 weeks.
I have not recieved yet.
I want to cancel my order.
Refund please.
Respond my email.

Many products.

Hi Masashi Nakazato,
Sorry for this.
You mailed us last saturday.
Unfortunally we do not answer mails on saturday and sunday.
We shipped your order within 24-hours as we mailed you...
Hi Masashi Nakazato,
Sorry for this.
You mailed us last saturday.
Unfortunally we do not answer mails on saturday and sunday.
We shipped your order within 24-hours as we mailed you this morning. I agree with your bad-review on delivery-time because there is something going wrong with this package but at this moment I cannot find where the faillure is; eigther in our country or in yours or somewhere in between.
I'm very sorry that this issue has give you such a bad feelings about our services.
Kind regards
Erik Leemkuil
Rosiir

Spaansen

Duidelijke site met juiste feedback

de feedback van de producten die ze aanbieden

Ronny b

Heel correct en hulpvaardig aan telefoon

Zeer vlotte afhandeling

Wel besteld maar bestelling laat nog op zich wachten...kan nog niet geleverd worden

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Zoals per mail ingelicht: Onze excuses. Dit product (Het Fietsplankje) is volledig in eigen beheer en tegen alle verwachtingen in verliep de verkoop van dit product afgelopen naseizoen veel harder... Zoals per mail ingelicht: Onze excuses. Dit product (Het Fietsplankje) is volledig in eigen beheer en tegen alle verwachtingen in verliep de verkoop van dit product afgelopen naseizoen veel harder dan verwacht. We hebben (te laat) een nieuwe productieronde ingezet waardoor er inderdaad een week of 2 vertraging optreed.