Snelle levering en uitstekende service

Het product wat had gekocht werkte niet naar behoren en binnen 24 uur had ik een nieuwe ontvangen.

Reinier

Gewoon goed, zoals het hoort, savonds besteld, andere dag verzonden, volgende dag netjes verpakt in huis.

Stijnen

Bestellen gaat rap. Maar als er iets fout gaat moet je weken geduld hebben. Verkeerd kettingblad geleverd 130bcd in plaats van 110bcd terwijl op factuur wel degelijk 110bcd. Staat.

Snel bestellen.

Goede website met handige filmpjes. vlotte bestelprocedure en goede dienst na verkoop (er werd een onderdeel te weinig geleverd, maar na een mailtje werd dit onmiddellijk gecorrigeerd/nagestuurd)

CvdB

Na een verkeerd geleverde lagerset, werd direct de goede opgestuurd, incl gratis retour voor de oude.

Hele goede oplossing van een verkeerd geleverd product.

Hans van Oostende

Prima, goed advies etc

als het niet goed is blijven ze je helpen

Twan Kerssens

Zeer te vreden .Heb een verkeerde onderdeel gehad en gebeld .Op de volgende dag het goede onderdeel ontvangen .Klasse

Klantvriendelijkheid en snelle service

Marco Schenk

Zeer goede ervaring voor mij de leverancier van de Rotor Q-rings tandwielen

Uitgebreid assortiment Rotor Q-ring

Het bestelde product werd wel getoond op de website, maar bleek niet op redelijke termijn leverbaar.

Ik kreeg mijn geld terug

stijnen jurgen

Slecht,
wegens het fout leveren van goeden, na communicatie geen reactie te krijgen.
Slecht,
wegens het fout leveren van goeden, na communicatie geen reactie te krijgen.
opgezadeld met en stuk dat ik niet heb besteld en dat ook niet bruikbaar is voor mij (buitenblad bcd110 besteld en gefactureerd maar 130bcd geleverd gekregen dit gemeld bij ontvangst)

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste Jurgen,
Beste Jurgen,
Allereerst onze excuses voor de gemaakte fout. Met meer dan 150 verschillende tandwielen op voorraad moet ik toegeven dat dit soort fouten vaker voorkomen. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Wat mij verbaasd is dat je binnen 24-uur al tot deze conclusie komt. Kennelijk past onze werkwijze (eerst zorgen dat de orders de deur uit gaan en dan de overige mails beantwoorden) niet in jou verwachtingspatroon. Dit spijt ons zeer. We gaan kijken of we nóg sneller kunnen reageren.
Wat ons ook verbaasd is dat je de informatie op de website onacceptabel vindt. Zou je kunnen aangeven wat je hierin verbeterd zou willen zien? Dank overigens dat je ondanks de slechte informatie toch ons de order hebt gegund.
Inmiddels zie ik dat er contact geweest is met je over het oplossen van het probleem, mocht onze manier van oplossen en contacten toch enigszins klantvriendelijk overkomen ben je wellicht bereid deze beoordeling aan te passen?
De gemaakte fout is inderdaad onacceptabel.