Snelle levering en goede informatie hierover

R. van Loo

Super zadels en uitstekende service en communicatie!

Advisering is vakkundig.

c van dalen

Goede ervaring met retouneren van product

Goede info over hetproduct

Karst Dollekamp

Heel prettig, klantgericht, open en vriendelijk

geeft vertrouwen, mag producten uitproberen, zadels voor mensen die echte zitproblemen hebben

klerkx

Niet zo goed. er was toegezegd ons na 48 uur te informeren of de opdracht onderweg was, leverbaar of niet te leveren.

wij hebbeb helaas niets gehoord. na 5 dagen gebeld op een...

wij hebbeb helaas niets gehoord. na 5 dagen gebeld op een zarerdag , wek coulant geholpen. toegezegd , zodra het zadel weer in voorraad was, verzending direkt zou volgen. 2 weken na bestelling zadel correct ontvangen per express.

ruime soretering.

Mijn eerste bestelling van een proefzadel, dus nog geen echte ervaring. Nog even afwachten hoe het eventuele terugsturen verloopt

Neen

Ger Weski

Heb een paar oordopjes besteld. Door briefpost bezorgd. Toch 4 € verzendkosten! Achteraf retour gezonden met porto 0,84 € en bedrag van dopjes retour ontvangen. Echter zonder de verzendkosten!!

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste Ger Weski,
Dank voor uw review.
Het pakket is wellicht door de brievenbus bezorgd, maar wel per pakketdienst (GLS) De berekende kosten hiervoor zijn niet kostendekkend.
Met het...
Beste Ger Weski,
Dank voor uw review.
Met het retour betalen (binnen 2 dagen na ontvangst) van alleen het product volgen wij de wettelijke richtlijnen.
Het spijt ons dat u dit als negatief heeft ervaren.
Erik Leemkuil
Klantenservice Rosiir

Nienke Dommerholt

Top!

Uiterst vriendelijke man aan de telefoon

Snelle en nette levering

Ik had een racefietszadel besteld en kwam erachter dat deze bij een andere webwinkel €60 ,- goedkoper was en wilde de bestelling annuleren.
Dit was niet nodig,het verschil werd retour gestort...
Dit was niet nodig,het verschil werd retour gestort en had het zadel voor dezelfde prijs...
Top!

Ik heb een goede comunicatie ervaren.

Matthieu De Cock

Zeer snelle levering zeer content !

snel geleverd