Heldere informatie. Snelle levertijd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede website. Heldere info.

Jaapm

Prettig contact

Klanttevredenheid staat voorop

Sander Dragstra

Buitengewoon goede ervaring. Via telefoon en internet.

Goede informatie. Wij hebben de info van de verkoper opgevolgd en zijn zeer te vreden.

Nette behandeling. Goede service.

Je merkt dat je contact hebt met een bedrijf wat verstand van zaken heeft.

Rob van Beurden LongDistanceTraining (on- & offline personal training)

Allereerst prima advies na mijn vraag over de mail. Daarna vlotte levering van het testzadel, wat mag worden geretourneerd als het niet bevalt. Daarbij een fraaie korting als je lid wordt. Al met al... Allereerst prima advies na mijn vraag over de mail. Daarna vlotte levering van het testzadel, wat mag worden geretourneerd als het niet bevalt. Daarbij een fraaie korting als je lid wordt. Al met al een succeservaring dus!

Geduld met de klant, snelle levering, persoonlijk advies, sterk in overleg.

Jeroen Post

Goede ervaring. Prima geholpen bij het bestellen en de levering was wel iets vertraagd, maar dat is netjes aangegeven.

Netjes op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd en snel antwoord op vragen via email.

Snelle services, denkt mee en goed bereikbaar.

Denkt mee met de klant.

Bestellen en betalen is simpel en een snelle levering.

als je advies wilt, kan je dat krijgen.

Presentatie van producten op de website en manier van levering is niet meer van deze tijd helaas. 2 jaar geleden ook wat besteld via rosiir en sindsdien is er in mijn beleving geen ontwikkeling in... Presentatie van producten op de website en manier van levering is niet meer van deze tijd helaas. 2 jaar geleden ook wat besteld via rosiir en sindsdien is er in mijn beleving geen ontwikkeling in de goede richting geweest

Goed, snelle en correcte levering.