Snelle levering met een duidelijke montagehandleiding!

Jean Houwaer

ZEER GOED

SNEL

Het is jammer dat er niet binnen uw aangegeven tijd, van 48 uur is het bij u bezorgd, contact is opgenomen om mee te delen dat het betreffende zadel niet op vooraad was, het was nog onderweg. Het... Het is jammer dat er niet binnen uw aangegeven tijd, van 48 uur is het bij u bezorgd, contact is opgenomen om mee te delen dat het betreffende zadel niet op vooraad was, het was nog onderweg. Het was veel prettiger geweest als dat even werd meegedeeld,. Zeker omdat er zo heel veel verkeerd gaat met internet bestellingen. Ik heb niets van uw bedrijf vernomen en dan krijg je toch vervelende gedachten. Het is gelukkig goed gekomen en is er vrij snel op mijn mail gereageerd met een een voorstel, echter helaas is er toen niet direct geantwoord n.a.v. uw voorstel. Uiteindelijk is alles in orde gekomen en is alles keurig verpakt in goede orde aangekomen.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Helaas kan ik niet zien om welke bestelling dit gaat. Wellicht had dit iets te maken met een speciaal zadel wat uit de VS moest komen, want daar was inderdaad wat import-vertraging. Door de vakantie... Helaas kan ik niet zien om welke bestelling dit gaat. Wellicht had dit iets te maken met een speciaal zadel wat uit de VS moest komen, want daar was inderdaad wat import-vertraging. Door de vakantie is er inderdaad bij 1 klant niet gecommuniceerd dat er vertraging optreed. Waarvoor nogmaals excuus.

Snel en gemakkelijk!

Contactsnelheid

Goede afhandeling van een fout mijnerzijds!

?

René Smolders

Zeer snelle levering, en goed advies.

Reageren snel op mails