Jean Segers

Uitstekend, vlotte levering en een uitstekend zadel

Nihil

gino verheyen

De eerste keer een bestelling gedaan is al een teleurstelling.

Ik heb 2 tandwielen besteld EN betaald en er staan er 2 op de factuur maar in het pakje zat maar 1 tandwiel. Ik hoop wel op een rechtzetting anders houd de samenwerking hier op natuurlijk. Zou... Ik heb 2 tandwielen besteld EN betaald en er staan er 2 op de factuur maar in het pakje zat maar 1 tandwiel. Ik hoop wel op een rechtzetting anders houd de samenwerking hier op natuurlijk. Zou jammer zijn want heb nog heel wat te bestellen.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste Gino Verheyen,
Beste Gino Verheyen,
Zoals vandaag telefonisch besproken: Het spijt ons dat deze fout is gemaakt. Het komt ook niet elke dag voor dat er 2 dezelfde bladen worden besteld. Dit is geen excuus, maar uitleg dat in dit geval over het aantal heen is gekeken.
Vandaag wordt uiteraard het missende blad nagestuurd. Nogmaals excuus hiervoor.
Erik Leemkuil
Klantenservice Rosiir

Anne

We zijn erg blij met het fietsplankje! Mijn zoontje vindt het super cool om voor op de fiets te staan!!
Raad het plankje zeker aan!!!

Het monteren was wel even gepuzzel omdat mijn fiets anders is dan die op de beschrijving.. Misschien een idee dat jullie de montagehandleiding uitbreiden met meer voorbeelden van verschillende... Het monteren was wel even gepuzzel omdat mijn fiets anders is dan die op de beschrijving.. Misschien een idee dat jullie de montagehandleiding uitbreiden met meer voorbeelden van verschillende fietsen.

AJ Fashions

Uitstekend

Slecht

Sneller leveren

Vlotte en veilige bestelling.

Geen directe verbeterpunten op gemerkt. Eerste bestelling

Goed produkt, matige website en snelle levering

Website kan beter. Zeker het vergelijken tussen zadels en de laadsnelheid. Verder opvallend dat je eerst moet betalen en daarna pas adresgegevens moet invullen. Het lijkt dan of er iets niet klopt.