Fietsplankje besteld en snel en op tijd in huis

IN beschrijving stond niet hoe de fietsband te gebruiken bij de installatie

E. van Tilborg

Goede en duidelijke feedback op vragen. Snelle levering.

Rosemarie Fischer

Very good goede samenwerking met problemen

Kris govers

Supersnel

Wannes

Na een aantal negatieve ervaring met Tacx Trainers op zoek naar een alternatief. Wahoo was hierbij de eerste keus. Rosiir biedt de mogelijk om te huren. Het huurbedrag wordt in mindering gebracht op... Na een aantal negatieve ervaring met Tacx Trainers op zoek naar een alternatief. Wahoo was hierbij de eerste keus. Rosiir biedt de mogelijk om te huren. Het huurbedrag wordt in mindering gebracht op moment dat je tot koop overgaat. Erg laagdrempelig dus. Omdat ik erg sceptisch was na mijn Tacx avontuur eerst een e-mail verstuurd naar Rosiir. Daarna volgde een persoonlijk telefoongesprek in de avonduren. Ik kon de Wahoo Kickr Snap testen. Uiteindelijk met alle aanloopproblemen (Apple vs Android, Beta vs non-beta, Swift vs Trainerroad en Wahoo Fitness) heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken. Hier ben ik Rosiir ontzettend dankbaar voor. Zal in de toekomst zeker terugkeren bij dit bedrijf. Hulde!

Had na het eerste persoonlijke contact meer feedback willen ontvangen. Voelde mijzelf een proefkonijn bij Wahoo. Had meer begeleiding verwacht bij Rosiir. Het was mijn voor aanvang niet zo duidelijk... Had na het eerste persoonlijke contact meer feedback willen ontvangen. Voelde mijzelf een proefkonijn bij Wahoo. Had meer begeleiding verwacht bij Rosiir. Het was mijn voor aanvang niet zo duidelijk dat Wahoo Apple minded is. Een benodigde advanced spindown was alleen mogelijk via Apple software. Dit heb ik zelf niet. Dat was handiger om te weten vooraf.

Richard van Onna

Eenvoudig bestellen. Echter product niet op voorraad waarbij de status van de bestelling niet duidelijk en regelmatig wordt doorgegeven.

Indien producten niet op voorraad zijn, regelmatig de status van de bestelling doorgeven.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Beste klant,
Dit artikel is helaas niet op voorraad en we hebben dit daags na uw bestelling met u overlegt en een alternatief aangeboden. Met u is afgesproken dat u de 2 weken wil wachten, de tijd die het zou duren voor we de zending verwachten.
Het spijt ons als dit niet is conform uw verwachtingen.

Mijn aankoop van onderdelen voor een Rotor crankstel werd vlot behandeld, het is ook de enige site waar ik alles kon vinden

De website zou duidelijker kunnen

C

Er werd vlot gereageerd of vragen om tot de juiste aankoop te komen. Vervolgens werden Q-rings snel geleverd.

Website reageert instabiel en onrustig in mijn browser (Google Chrome)