fernand ooms

Klein probleem bij betaling door eigen fout. Snel opgelost met hulp van Rosiir.

Symons Kurt

Heel vlot contact met de verantwoordelijke, héél goede uitleg, kortom een zeer goed gevoel al van voor de bestelling! Bestelling is vlot aangekomen!

A. Bos

Snelle reactie op vragen en levering conform afspraak, heel tevreden.

Blijf zo doorgaan en er volgen meer bestellingen.

Hans Schoelink

John

De levering was incompleet, ik heb hier al een e- mail overgestuurd aan Erik!

Nog geen reactie op mijn e-mail maar dat kan goed door de feestdagen komen

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste John Schakel,
Beste John Schakel,
Vertraging in de mail komt inderdaad door de feestdagen. De dag voor kerst hadden we de mail net niet meer gezien (15.55) Maar missend onderdeel wordt vandaag nagestuurd. Excuus voor de eventuele overlast.

Gunther

Prima.
Reeds vele bestellingen gedaan.

Mooie spullen. Snel reageren

Nee

J P van der kamp

Een goede ervaring in een woord...
netjes en klasse geholpen.
ook door een foutje van mijn kant hebben zij alles in het werk gesteld om het toch goed voor elkaar te krijgen.een aanrader

Misschien meerdere producten.??

Peter

Wahoo KICKR gekocht bij Rosiir, en naast een supersnelle levering kreeg ik ook nog een hartstikke goede uitleg om het geinstalleerd en draaiende te krijgen. Goede persoonlijke benadering en snelle... Wahoo KICKR gekocht bij Rosiir, en naast een supersnelle levering kreeg ik ook nog een hartstikke goede uitleg om het geinstalleerd en draaiende te krijgen. Goede persoonlijke benadering en snelle reactie.
En ik fiets me een slag in de rondte in de garage :-). Hartstikke leuke en gemakkelijke apps om mee te trainen (FULGAZ, KinoMap) en daarmee fiets je 'live' mee in uitstekende kwaliteit videos (met aanpassing van de weerstand - óók in afdaling). Een TacX verveelde me meestal na 3 kwartier, maar daar is op de KICKR met een goede video totaal geen sprake van.

Ik bestel mijn wielerkleding bij dit bedrijf en ben daar zeer tevreden mee.