Sander

Vlotte service, correcte en vlotte afhandeling.

Erg goede ervaring.

Bij mijn 2e bestelling geen mail ontvangen dat het pakket verstuurd was. Echter wel gewoon netjes de volgende dag in huis zoals op de website vermeld was.

John Schakel

Goed netjes en correct

Goede ervaring maar de product begeleiding mag beter

Ja meer uitleg en service naar de klant want de ISM zadel dat ik gekocht heb heeft eigenlijk nogal wat begeleiding nodig want het is een totaal andere zit merk ik nu.
Aan de binnenkant van de...
Aan de binnenkant van de billen doet het zeer na een fietstocht.

Snelle service

Rob

Vlotte en correcte dienstverlening, prima

Redelijk tot positief

geen opmerking

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Klant heeft gelijk om een matig oordeel te geven over verzending. Pakket had de volgende dag verstuurd moeten zijn maar is om een of andere reden niet meegekomen. Pas na melding van de klant... Klant heeft gelijk om een matig oordeel te geven over verzending. Pakket had de volgende dag verstuurd moeten zijn maar is om een of andere reden niet meegekomen. Pas na melding van de klant hierover kwamen wij er achter en hebben het bijna een week na bestelling voor een 2e keer voor verzending aangeboden. Excuus hiervoor.

Dit was mijn eerste ervaring met uw bedrijf en die was meteen uitstekend!!!!!!

Nee! Ik heb zo snel een keuze kunnen maken.

Kristine Bauwens

Info werd snel en degelijk gegeven, levering was ook prima, op 2 dagen tijd had ik mijn zadel, geleverd in België. De communicatie via email was ook prima. Dank u voor de goede service. mvg

Ik heb helemaal geen opmerkingen .... alles was prima !!!