Massimiliano

Sono stati gentili e veloci a darmi maggiori info sull'ordine (nonostante io sia italiano) e rapidissimi nella spedizione.

Sul sito (italiano) non si riesce ad arrivare al punto in cui poter pagare con carta di credito senza creare un conto PayPal. Bisogna quindi procedere al pagamento tramite bonifico, cosa un pò più... Sul sito (italiano) non si riesce ad arrivare al punto in cui poter pagare con carta di credito senza creare un conto PayPal. Bisogna quindi procedere al pagamento tramite bonifico, cosa un pò più difficile.
Per il resto... rapidissimi e precisi!

Mijn ervaring is dat de informatie en levering etc. heel goed is verlopen.

CORRECT, GOEDE INFORMATIE

Ok

De gebruikte pakjesdienst GLS heeft bij niet thuisvinden het pak bij buren enkele huizen verder afgegeven zonder een bericht na te laten. Het heeft 2 dagen geduurd - eerst om uit te zoeken - waar... De gebruikte pakjesdienst GLS heeft bij niet thuisvinden het pak bij buren enkele huizen verder afgegeven zonder een bericht na te laten. Het heeft 2 dagen geduurd - eerst om uit te zoeken - waar het pakket zat en vervolgens te wachten tot die buren thuis zaten. De chauffeur heeft wel zijn best gedaan door nog eens persoonlijk aan te bellen en mij te vertellen waar het pak afgegeven was, wat ik enorm waardeer.
Maar ik heb aan de firma in kwestie meegedeeld dat ik niet akkoord ben dat goederen zomaar bij een ander afgegeven worden - de buren wisten mij doodleuk te vertellen wat er in het pak zat (opengedaan dus)... Bij afwezigheid vind ik dat er bericht moet nagelaten worden en een afhaalpunt moet meegedeeld worden. Ik weet van deze firma dat deze praktijk regelmatig gebeurt en zal er dus ook op letten in het vervolg geen zaken meer te laten leveren via GLS.

Uiterst tevreden

Mijn vouw schrok van de prijzen

Positief

Dunne enveloppe kan door de brievenbus dus waarom pakketdienst voor 4,95 laten bezorgen?

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Beste klant,
Wij versturen expres via pakketdienst omdat we in het verleden veel pakketten zijn kwijtgeraakt via Post.nl. Uiteindelijk leidt dat tot meer ergenis en onbegrip. Het spijt ons inderdaad dat dit nodig is.

Eerste ervaring is goed

Lastig hier een antwoord op te geven. ervaring is nog maar pril

nvt

Erg vriendelijke en deskundige informatie via telefoon voor de aankoop

Had gehoopt zending op zaterdag te krijgen maar moest tot maandag wachten. Had nochthans donderdag avond besteld

Concocico / Harold Celi

Mijn ervaring is zeer positief

Sneller reageren als er iets niet op voorraad is. Klanten proberen te benaderen. Lukt uiteraard niet altijd.
Na constatering van een klein miscommunicatie een zeer snelle reactie geeft de klant een goed gevoel.