Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Fisscher

Vanaf bestelling tot monteren prima verlopen.

goed en vriendelijk geholpen

geen, is perfect

Amersfoort

Uitstekend, wederom tevreden.

Persoonlijk en professioneel advies

Jeroen Van Kampen

Top geregeld van het bestellen tot het monteren van de rolluiken.

Denken en bewegen mee met de wensen van de klant.

J.W.Hock

Uitstekende ervaring.

Goede communicatie, goede voorlichting, uitstekende montage

Kan zo snel niets bedenken

Fam. Mulder

Uitstekende ervaringen. Goede voorlichting, hulp bij keuze, aflevering en montage volgens afspraak, net werk en keurig opgeruimd. Wij zijn blij met het project!

Vriendelijk personeel en goede voorlichting

Wij zijn heel tevreden!

M. Klatt

Vakkundige plaatsing van zipscreens en Brustor terrasoverkapping.

Prettig en vriendelijk contact; vakkundige plaatsing en alles goed schoon opgeleverd!

Nvt

Lussing

Vanaf het allereerste moment en zeer prettige ervaring met Ruiter. Zowel op de zaak als later bij het inmeten is er goed en creatief meegedacht over onze wensen en de mogelijkheden. Bereikbaarheid... Vanaf het allereerste moment en zeer prettige ervaring met Ruiter. Zowel op de zaak als later bij het inmeten is er goed en creatief meegedacht over onze wensen en de mogelijkheden. Bereikbaarheid via telefoon en mail verliep vlot. Alles verliep zoals we hadden afgesproken. De plaatsing was netjes en zorgvuldig door professionele, vakbekwame monteurs.

afspraak is afspraak, duidelijke communicatie, professioneel en zorgvuldig

W. & R. Vermeer

De vorige bewoner had de rolluiken op het kozijn gemonteerd, waardoor het bovenraampje niet los kon.
Ruiter heeft na juiste voorlichting nieuwe rolluiken gemonteerd op de muur om het kozijn, met afstandsbediening en onzichtbare stroomaansluiting (niet door kozijn).
De lamellen werden op advies iets breder, om doorzakken met lange afstand tegen te gaan.
De oude rolluiken werden afgevoerd.

Meedenken

ICE Pieter Zwart

In 2019 hebben Ruiter bij ons een Brustor terrasoverkapping geïnstalleerd. Het innovatieve lamellenkantelsysteem had technische problemen. Zonder enige twijfel heeft Ruiter dit probleem met hulp van... In 2019 hebben Ruiter bij ons een Brustor terrasoverkapping geïnstalleerd. Het innovatieve lamellenkantelsysteem had technische problemen. Zonder enige twijfel heeft Ruiter dit probleem met hulp van de Belgische fabrikant dit adequaat opgelost.

De aftersales service is uitstekend geregeld. Laagdrempelige en goede communicatie gedurende het gehele proces. Super klantvriendelijk (attitude is: we lossen het op).

Ga zo door.

Bep

Plaatsing van Roma zipSCREEN naar tevredenheid gedaan. Mensen denken met je mee met het zoeken naar een oplossing i.v.m. naar buitenslaande ramen.

Vriendelijk en snelle reacties.

Beter afstemmen dat de elektriciteit van het screen aan de kant zit waar ook het stopcontact zit.