Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Breed zipscreen op zolderverdieping snel geleverd en goed gemonteerd. Nog geen ervaring met after sales.

Kundige medewerkers, snelle reactietijden.

Betere afstemming tussen opmeting en uitvoering. Ivm breedte screen bleek ter plekke inzet extra monteur nodig. Dit was overigens wel snel geregeld.

Huisman

Goed contact, prima levering

prettig ontvangen in de showroom

Van Dijk

Wij vinden het een super fijn bedrijf om zaken mee te doen .onze serre is door de firma Ruiter naar volle tevreden heid door hun vakmensen geplaatst .En ook de zonnewering voldoet aan onze... Wij vinden het een super fijn bedrijf om zaken mee te doen .onze serre is door de firma Ruiter naar volle tevreden heid door hun vakmensen geplaatst .En ook de zonnewering voldoet aan onze verwachting. nogmaals bedankt .

Fam.van Dijk Barneveld

Plezierige samenwerking en goede informatie

Wij zijn zeer tevreden

Ries van den Anker

Bij het zoeken naar een geschikt bedrijf voor ons rolluik dat er de brui aan gaf vonden wij Ruiter BV en we informeerden daar naar de mogelijkheden voor reparatie en/of vervanging. Het advies, in... Bij het zoeken naar een geschikt bedrijf voor ons rolluik dat er de brui aan gaf vonden wij Ruiter BV en we informeerden daar naar de mogelijkheden voor reparatie en/of vervanging. Het advies, in eerste instantie aan de telefoon, en later ter plaatse, was duidelijk en overtuigend genoeg om een gefundeerde keuze voor reparatie of vervanging te maken. Het geheel gaf een zeer prettige indruk die in het vervolg traject werd bevestigd.

Voorbeelden en informatie duidelijk en netjes

Fokkema

Ik heb rolluiken gekocht bij ruiter.

Ben zeer tevreden over de kwaliteit, nakomen afspraken en het resultaat: de rolluiken.

u. blaeser

Heel goed en snell en op tijd altij weer prijs en kwaliteit zijn heel goed

snell en op tijd

Lizanne

Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe garagedeur. Het staat echt geweldig mooi, zelfs mooier dan dat we verwacht hadden. Ook merken we nu al dat het beter geïsoleerd is. Hier gaan we zeker... Wij hebben sinds een paar weken een nieuwe garagedeur. Het staat echt geweldig mooi, zelfs mooier dan dat we verwacht hadden. Ook merken we nu al dat het beter geïsoleerd is. Hier gaan we zeker profijt van krijgen in de winter met stookkosten.

De service van Ruiter was perfect, van advisering tot plaatsing. Hele aardige en betrouwbare monteurs, die pas weg gingen tot alles perfect in orde was. We zijn meer dan tevreden met hoe alles is gegaan.

Betrouwbaar, familiair gevoel, goede service

Juliën & Marceline

In 2020 maakte een hevige regenbui een einde aan ons (knikarm-)zonnescherm. Wij zijn bij verschillende bedrijven geweest en hebben op internet gekeken voor een nieuw zonnescherm maar nergens zo... In 2020 maakte een hevige regenbui een einde aan ons (knikarm-)zonnescherm. Wij zijn bij verschillende bedrijven geweest en hebben op internet gekeken voor een nieuw zonnescherm maar nergens zo prettig en goed geholpen als door Gerwin Ruiter van J. Ruiter B.V. uit Barneveld.
Positief te noemen is dat het nieuwe zonnescherm mooi verwerkt in een pergola ruim op tijd geleverd en aangebracht werd. De drie monteurs (Wouter, Berry en Rik) hebben keurig en netjes werk afgeleverd en zijn zeer beleefd c.q. correct en ruimen na afloop alles op. Het ziet er strak uit en wij zijn er blij mee. Zelfs de after-sales was goed.
Wij bevelen J. Ruiter B.V. zeker aan als anderen overwegen een zonnescherm aan te schaffen en aan te laten brengen.

Goede voorlichting. Afspraak is afspraak. Goed personeel. Ruim op tijd geleverd.

M&R bouwmanagement bv

Prettige ervaring

duidelijkheid

Eric Roovers

Verleden jaar een knikarmscherm en dit jaar drie zonweringen laten installeren. Prima kwaliteit, goed advies en vakkundige installatie.

Goed advies tijdens koopfase, niet opdringerig. Vakkundige en vriendelijke monteurs.

Website mag informatiever.