Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Terence van der Stelt

Alles prima verlopen van aanvraag tot montage.
Ondanks moeilijke hoogte toch de standaard deur kunnen monteren.
Vriendelijk personeel wat netjes en kundig werk heeft afgeleverd.

Net bedrijf met vriendelijk personeel

Marianne

Super mooi en uitstekend geïnstalleerd zijn onze Hörmann
Super mooi en uitstekend geïnstalleerd zijn onze Hörmann
aragedeuren! Onze garage bleek enigszins uit het lood te staan, maar het is Ruiter toch gelukt om de deuren er strak op maat in te krijgen en ze zo af te stellen dat ze perfect soepel lopen.
Ze zijn speciaal in de kleur grachtengroen gespoten, net als de luiken van ons huis.

Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Dank: Jan en Marianne, Oosterbeek

Goede service en denken prima met klant mee. Hun advies was om onze deuren iets hoger te maken, wat visueel beter bij ons huis zou passen.

Ga zo door met jullie service...

AnneMieke Prins

Goede producten, goede communicatie en goede service!

Vriendelijke mensen.
De communicatie gaat heel fijn. Persoonlijke benadering en productadvies afgestemd op de individuele situatie, desgewenst aan huis!
Uitgebreide goed verzorgde...
Vriendelijke mensen.
Uitgebreide goed verzorgde showroom.
Prijs/kwaliteit verhouding goed.
Snelle levertijden.
Goede en snelle service.
Na montage werd er zelfs nog nagebeld of alles naar wens was gegaan.
Ik ben heel blij met het Screen, de inzethorren en de plissédeur!

Ik vind het jammer dat er in de woonkamer extra lasdoos nodig was voor de screen omdat de kabel te kort was, terwijl er binnen totaal ca. 60cm te overbruggen was naar de wandcontactdoos.
Wel...
Wel netjes onder radiator achter buizen weggewerkt. Misschien een tip
Om rekening mee te houden bij het inmeten?

Fred

Topservice!

Vanmiddag onderdeel opgehaald met verzoek om te laten monteren.
Staat de monteur dezelfde middag al voor de deur om het onderdeel te vervangen en binnen 1minuutje is het klusje geklaard. Vanmiddag onderdeel opgehaald met verzoek om te laten monteren.
Geweldig en natuurlijk ontzettend bedankt!

Paul Valster

Uitstekend, goed advies en keurige montage en oplevering.

Niet in het bijzonder, alles verliep zoals afgesproken en waar dat niet het geval was (levertijd werd wat langer) werden we keurig geïnformeerd.

Hilbrink

Vakkundig met een goede nazorg.

Vriendelijk en deskundig personeel. Een no-nonsense bedrijf.

Op dit moment nog niet?

William

Prima ervaring: Tijdens de verkoop werd er geluisterd en vragen die ze niet zelf konden beantwoorden werden direct met de leverancier afgestemd. Klacht over de screens (knap geluid) werd serieus... Prima ervaring: Tijdens de verkoop werd er geluisterd en vragen die ze niet zelf konden beantwoorden werden direct met de leverancier afgestemd. Klacht over de screens (knap geluid) werd serieus genomen en er werd geen probleem van gemaakt om de service monteur 3x te sturen om het te verhelpen.

Niet kletsen, maar poetsen mentaliteit.

Gebruik torx schroeven en rubbers tijdens installatie van de screens. Dit voorkomt het knap geluid, veroorzaakt door de opwarming en afkoeling van de screens armatuur.

Raymond van Rooijen

Goed bedrijf, kwaliteit voor een redelijke prijs.

Doorzettingsvermogen, ze geven niet op tot de klus klaar is.

A.C.Marks

Correct,net bedrijf.zeer klantvriendelijk en denkt mee met het bedenken van oplossingen. Komt afspraken na. Werken netjes en nauwkeurig.

Zie hierboven

Paasse

Mensen met ervaring en goede monteurs

Communicatie en snelheid

Prijzig, maar iedere euro waard