Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Dennis

Uitstekende producten, goede communicatie. Ongedwongen sfeer en prima verkoper.

Duidelijke informatie vooraf over prijzen, producten en plaatsing. Nette en uiterst correcte monteurs.

Vooralsnog geen verbeterpunten.

Jan Henk Vinckers

Allerbeste keus

Vanaf kennismaking met verkoopadviseur voelde het goed. Uitgebreide informatie en alle ruimte om tot keuze te komen. De installatie werd minutieus uitgevoerd met aandacht voor elk detail. De deur... Vanaf kennismaking met verkoopadviseur voelde het goed. Uitgebreide informatie en alle ruimte om tot keuze te komen. De installatie werd minutieus uitgevoerd met aandacht voor elk detail. De deur ziet er strak uit en werkt fantastisch. Duitse degelijkheid, technisch innovatief en prachtige vormgeving.

Geen tips: het hele proces tot en met installatie was perfect.

Alex

Goede service.

Duidelijk, overzichtelijke website. Goede service. Kwalitatief materiaal.

Geen.

Roy Alibaks

professioneel en heel erg vriendelijk personeel

klantvriendelijk, efficiënt en betrouwbaar

Vriendelijke vakmensen

Nette mensen, vakkundige Montage

Niet

Klaas Smits

Vorige week mijn afstandsbediening laten vallen... De nieuwe was vlot besteld maar moest opnieuw ingesteld worden. Ik ben minder mobiel dus een uitdaging. Dit was voor de monteur van Ruiter... Vorige week mijn afstandsbediening laten vallen... De nieuwe was vlot besteld maar moest opnieuw ingesteld worden. Ik ben minder mobiel dus een uitdaging. Dit was voor de monteur van Ruiter garagedeuren een kleinigheidje. Goed en zeer vlotte service

Klant en oplossingsgericht

Ik ben vooral tevreden en weet wie ik de volgende keer weer ga bellen.

Fam vd Molen

Super fijn geholpen! Afgelopen zomer een zonnescherm gekocht, en nu garage deuren!
Vakwerk geleverd! Echt een aanrader.
Mvg Fam vd Molen Barneveld

Goede communicatie

Rene de Jong

Prettig bedrijf. Goede voorlichting bij offerte voor zonnenscreens in winkel. Zeer concurrerende prijs offerte t.o.v. anderen. Aan huis ook meegedacht over oplossing hoe bedrading netjes weg te... Prettig bedrijf. Goede voorlichting bij offerte voor zonnenscreens in winkel. Zeer concurrerende prijs offerte t.o.v. anderen. Aan huis ook meegedacht over oplossing hoe bedrading netjes weg te werken in bestaande keuken en badkamer, zonder dat bekabeling dwars door keuken naar en badkamer stopcontact loopt. Uiteindelijk bekabeling screens keukenramen netjes weggewerkt in slaapkamer er boven en van badkamer op zolder. Monteurs werken netjes en waren aardig. Alles netjes werkend afgeleverd inclusief uitleg hoe het werkt. Snelle levering van de screens.

duidelijke info en ook goed bereikbaar.

M. Veldhuizen Consultancy

Top