Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

V Dijk

Super komen afspraak na nette mensen en monteurs die weten wat te doen. Ruimen alles netjes op. Klasse??

Goed team met z’n allen

Voor mij niet.

De Oude Pannenhoef

Serre gekocht en geplaatst door de Ruiter

Goede kwaliteit, top service

super service. goede prijs voor goede kwaliteit.

Kors Edwin

Aantal jaren geleden bij deze firma roldeuren van Hormann gekocht. Sinds enige tijd sloot de deur niet altijd in één keer. Vandaag via een telefonisch onderhoud het probleem opgelost. Echt... Aantal jaren geleden bij deze firma roldeuren van Hormann gekocht. Sinds enige tijd sloot de deur niet altijd in één keer. Vandaag via een telefonisch onderhoud het probleem opgelost. Echt vakkundige hulp.

Snelle hulp en vakkennis.

van de Braak

Uitstekend geholpen na defecte motor zonnescherm

Klantvriendelijkheid en snelle service

Om 21.15 uur kwamen de monteurs na een lange dag ons te hulp!

Marijke Jongerius

Zowel bij aanschaf als verhelpen van reparatie van zonnescherm prima bedrijf en snelle aktie! Zeer klantvriendelijk.

Storingsdienst altijd te bereiken en snelle aktie! Klantvriendelijk, goede producten.

Expert Barneveld

Prima bedrijf en komt de gemaakte afspraken goed na

Persoonlijke benadering en erg flexibel

Nee

Meerman

Uitstekend

Snel, nette prijs kwaliteit verhouding, top monteur

Leo Lindelauf

Op 16 juni jl weigerde onze garagepoort. Auto's en fietsen waren niet bereikbaar.

Een vriendelijke medewerker hielp ons de poort weer open te krijgen en regelde een monteur voor de volgende ochtend om 07:30.
Deze monteur is een visitekaart voor uw bedrijf. Vriendelijk en bekwaam plaatste hij de nieuwe aandrijving zonder het plafond te beschadigen.

Service, vriendelijk, bekwaam en snel.

Nico Visser

Hele goede ervaring. Zaterdag gebeld (na veel afwijzingen door zonwering bedrijven uit de regio) en vandaag om half tien stonden ze op de stoep om het probleem vakkundig te verhelpen. Kortom, goede... Hele goede ervaring. Zaterdag gebeld (na veel afwijzingen door zonwering bedrijven uit de regio) en vandaag om half tien stonden ze op de stoep om het probleem vakkundig te verhelpen. Kortom, goede communicatie en een snelle en professionele afhandeling.

Communicatie, vakmanschap

AH

Bedrijf heeft kennis van zaken, prettige samenwerking, denkt mee ook als het resultaat niet 100% naar wens is. Gaat door totdat de klant tevreden is.

Probleemoplossend vermogen