Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

van den Hondel

Bijzonder correct in plaatsing EN SERVICE

Nadat een paar 'foutjes' waren gezien na de installatie werd er ZONDER ENIGE DISCUSSIE nieuw materiaal besteld en vervangen; SUPER

Levering duurde wat langer door Corona, ( vandaar de 4 sterren bij snelheid levering )
Verbetering: ietwat meer informatie omtrent de te verwachten levertijd; dus iets meer communicatie is een pre.

Fam. Frentz

Fijn bedrijf, producten zijn netjes gemonteerd

Flexibel en alles netjes opgeruimd na montage

Henk van Bloemendaal

Henk van Bloemendaal

alles is 100 procent

het kan niet beter

Yolenthe

Afgelopen week is bij ons een prachtige Palazzo overkapping geplaatst.

Vriendelijke monteurs waarmee je goed kan communiceren om samen te kijken naar de beste opties qua de aansluiting van de elektriciteit en het plaatsen van de overkapping.

Mevr. D. Mulder

Goede uitleg gehad in de showroom wat mogelijk is en ruime keuze in in mijn geval zonnescherm en doek.

Zeer snelle levering en hele fijne vakbekwame monteurs die het oude zonnescherm hebben gedemonteerd en het nieuwe gemonteerd naar volle tevredenheid.

Geen. Zeer tevreden

Fam. Zwart

Advies en plaatsing buitenscreens woning Veenendaal.
Advies en plaatsing buitenscreens woning Veenendaal.
Ruiter Barneveld heeft na uitgebreid onderzoek advies uitgebracht en vervolgens zonwerende screens aangebracht bij de woning. Dit betrof een grote villa met veel groot glasoppervlak. Het geheel is uitstekend verzorgd. Materiaal van goede kwaliteit. Verzorgd en prettig personeel dat deskundig werkte en beslist vakwerk heeft afgeleverd. Zeer tevreden en de prijsstelling is gunstig te noemen.

Oplossingsgericht, deskundig en, persoonlijk

Meer reclame voor zichzelf maken.

Jos van Meggelen

Bijzonder goed advies en zeer goed kwaliteit van de nieuwe veilige Hörman voordeur. Netjes geplaatst en goed afgewerkt.

Service niveau is erg hoog.

Medewerkers bij de plaatsing op enkele punten niet goed geïnformeerd. Was niet duidelijk wat boven en onderzijde van de ruit voor het zijpaneel was. Wel wat binnen en buiten was.

Jm

Voor het eerst met dit bedrijf contact gezocht voor de aanschaf van de screens. We zijn door zeer ervaren medewerkers geholpen in de showroom. Ook de vriendelijke en ervaren monteurs hebben de... Voor het eerst met dit bedrijf contact gezocht voor de aanschaf van de screens. We zijn door zeer ervaren medewerkers geholpen in de showroom. Ook de vriendelijke en ervaren monteurs hebben de screens vakkundig bij ons opgehangen.
We zijn zeer tevreden.

Vakkunigheid en communicatie

Niets ga zo door

Rene Spek

Van start tot plaatsing alles top en goed geregeld, kwalitatief super monteurs, voor alles is een oplossing en maken het helemaal af.

Het hele plaatje

J.H. Pool

Prima advies, goed product, vlotte levering en eersteklas montage

Zie boven