Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Vrolijks Harleman

Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer vriendelijk medewerkers. Goed advies en zeer bereid te denken in oplossingen. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Installatie was perfect. Kortom zeer... Goede kwaliteit prijs verhouding. Zeer vriendelijk medewerkers. Goed advies en zeer bereid te denken in oplossingen. Afspraken worden uitstekend nagekomen. Installatie was perfect. Kortom zeer tevreden.

Nette website

D Hoogendoorn

Prachtige terrasschermen en markiezen en elektrische deuropener geleverd en opgehangen.
Wij zijn bijzonder tevreden over Ruiter. Wij hadden daarna een probleem, maar dit werd super voor ons opgelost. De service is heel goed!
Daarom ...een aanrader.

vakkundig advies en goede service

geen verbeterpunten

Rogier Koch

Erg prettig en professioneel. Duidelijk, goede communicatie en vooral zeer kundig en vriendelijk.

Recht door zee, duidelijk en betrouwbaar.

Kan ik zo niet bedenken

Skylift

Snelle service en heldere communicatie

Kundige en snelle service

Geen opmerkingen

Goede nette service

Duidelijke offertes en goede service

Nee

Ivo Thijssen

Snelle service en vriendelijk personeel!

Snelle service en vriendelijk personeel!

Wij ervaren het contact met Ruiter als erg prettig. Ze denken mee, kunnen snel ter plaatsen zijn en bieden nette prijzen. Tevens wordt dit helder gecommuniceerd en krijg je alles zwart op wit. Voor ons een blijver en zeker een aanrader!

- Communicatie
- Kundig en vriendelijk personeel
- Snelheid van handelen
- Meedenken

Nog niet kunnen ontdekken

Wouter

Reageren snel, hebben een goede prijs voor onderdelen en arbeid.

Vriendelijk

T Rave

Door plotselinge uitval van de oude garagedeur heb ik Ruiter gebeld. Deze is nog dezelfde dag gekomen. Door ons werd besloten om een nieuwe garagedeur aan te schaffen. Vrijdag besloten en op dinsdag... Door plotselinge uitval van de oude garagedeur heb ik Ruiter gebeld. Deze is nog dezelfde dag gekomen. Door ons werd besloten om een nieuwe garagedeur aan te schaffen. Vrijdag besloten en op dinsdag al geplaatst. Zeer professioneel, snel en deskundig. Goede adviezen gekregen met betrekking tot onderhoud. Kortom super geholpen.

Vakkundig,deskundig, snel en goede service.

Geen.

Gerardus

Advies gevraagd bij Ruiter voor vervanging garagedeur. Goed advies gekregen en, gekozen voor deur in kleur, elektrisch met afstandsbediening open en sluiten. Deur erg mooi, en systeem werkt goed.... Advies gevraagd bij Ruiter voor vervanging garagedeur. Goed advies gekregen en, gekozen voor deur in kleur, elektrisch met afstandsbediening open en sluiten. Deur erg mooi, en systeem werkt goed. Gekozen voor iets snellere motor voor sneller openen. Installatie zeer vakkundig gedaan. Raad dit aan iedereen aan.

Professioneel bedrijf, goede kennis en vakmanschap.

Ard Vlooswijk

Ervaren vaklui, goede kwaliteit

vakkundige montage, kwalitatief hoogwaardige materialen, eerlijke en transparante prijs

de offerte kan uitgebreider (maar bij navraag zijn de antwoorden heel duidelijk)