Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Spaans

Probleem met kabel en veren gehad. Garagedeur zat vast waardoor, we niet meer met de auto naar buiten konden. Na telefonisch contact te hebben gehad, konden ze dezelfde dag komen en repareren. Dit... Probleem met kabel en veren gehad. Garagedeur zat vast waardoor, we niet meer met de auto naar buiten konden. Na telefonisch contact te hebben gehad, konden ze dezelfde dag komen en repareren. Dit noemen we servicegerichtheid en supersnel in actie komen. De monteur en de contact met firma de Ruiter waren vak- en oplossend gericht bezig en zeer vriendelijk.

Snel, service- en oplossend gericht.

Snelle reactie per mail, uitgebreide prijsopgave, meedenken m.b.t. inzetten personeel.

Duidelijke communicatie.

Wij hebben onze garage door Ruiter garagedeuren laten voorzien van 2 nieuwe automatisch bedienbare openslaande deuren. Al tijdens de eerste oriëntatie in de showroom werden wij uitstekend... Wij hebben onze garage door Ruiter garagedeuren laten voorzien van 2 nieuwe automatisch bedienbare openslaande deuren. Al tijdens de eerste oriëntatie in de showroom werden wij uitstekend geïnformeerd over de mogelijkheden, en werd er met ons meegedacht over een passende oplossing.
Ook het uitvoeren van de werkzaamheden hebben wij als zeer professioneel en prettig ervaren, kortom wij zijn zeer tevreden,

Zeer prettig en professioneel bedrijf.

Servicegerichtheid en meedenken met de klant

Hoogendijk

Zeer goede ervaring met Ruiter. Goed bereikbaar en zeer netjes werkend. Kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Alles na montage netjes opgeruimd, hoefde zelf niets te doen. Alleen ervan te genieten.

Gh Vd beek

Snelle levering en prettige communicatie

Goed advies

Na aanvraag van tiental offertes viel dit bedrijf op door zeer complete en gedetailleerde offerte. Ze gaven echt antwoord op alle vragen, blijk gevend dat ze mijn aanvraag mail echt gelezen hadden.... Na aanvraag van tiental offertes viel dit bedrijf op door zeer complete en gedetailleerde offerte. Ze gaven echt antwoord op alle vragen, blijk gevend dat ze mijn aanvraag mail echt gelezen hadden. We waren zeer aangenaam ontvangen in de showroom en hebben daar gelijk de deal rond gemaakt. Ben zeer tevreden over de geleverde producten maar ook over de manier hoe de installatie van de rolluiken werd uitgevoerd. Bijzonder aangenaam en kundig personeel zonder blabla of kapsones. Fijn dat het gevoel van klant is koning nog bestaat. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan!

Goede voorlichting en kundig advies

Geen tips

Aad Zonnevylle

Vandaag door firma Ruiter uit Barneveld een pergola zonwering van het merk Markilux laten plaatsen, in 1 woord “ TOP”. Het top zijn begon al bij het geweldige advies en buitengewoon prettig kontakt.... Vandaag door firma Ruiter uit Barneveld een pergola zonwering van het merk Markilux laten plaatsen, in 1 woord “ TOP”. Het top zijn begon al bij het geweldige advies en buitengewoon prettig kontakt. Een firma met veel kennis van zaken. Bij dit bedrijf ben je nog klant en geen nummer. De afspraken die gemaakt zijn, zijn perfect nagekomen zonder problemen.

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Na het plaatsen van de pergola zonwering werd alles weer netjes opgeruimd en schoon achtergelaten. Gewoon TOP

Thomas

Mooie overkapping incl. zonwering geplaatst. Prettig geholpen

Deskundig advies
Overkapping incl. zonwering in 1 dag geplaatst

Fam. Teunissen

Komen hun afspraken na, werken netjes, en leveren kwaliteit.

Bert Stulp

Mijn garagedeuren lieten een vervaarlijk geknal horen en liepen nauwelijks meer.
Gelukkig was de monteur snel ter plaatse. Hij had het euvel snel gevonden maar had het onderdeel niet bij zich
Heel handig heeft hij toen het betreffende tandwiel gehaald uit een geleider die hij wel bij zich had
en overgezet op mijn deurgeleider. En de deur liep weer perfect. Hulde voor deze kundige monteur en de snelle reparatie.

Klantvriendelijk
Deskundig en handig personeel